اصفهان؛

کاشانی ها چهارشنبه سوری را بدون حادثه گذراندند

كاشان با برنامه ریزی های ویژه، آماده باش کامل و استقرار 13 تیم عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني این شهرستان چهارشنبه آخر سال را بدون حادثه گذراند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: سازمان با استقرار این تیم ها به خوبی و به موقع توانست به یاری شهروندان در حوادث احتمالی بشتابد.
سید مهدی مجدالاشرافی، با تاکید بر آماده باش تیم های عملیاتی این سازمان افزود:خوشبختانه فقط پنج ماموریت در این شب ها انجام گرفت که بدون حادثه بود.
وی،نقش موثر حضور والدین در کنار فرزندانشان را در کاهش حوادث شب چهارشنبه پایان سال تاکید کرد و افزود: بر اساس گزارش های اعلام شده از حوادث این شب فقط5 مورد آتش سوزی ، ناشی از آتش سوزی درخت ، ضایعات و لا ستيك بوده است که گزارش مصدومیتی در عملیاتهای انجام گرفته آتش نشانان،گزارش  نشده است.
 مجدالاشرافی،نقش فرهنگ سازی و اطلاع رسانی این سازمان در راستای ترویج فرهنگ ایمنی شهروندان را از اولویت برنامه های این سازمان دانست وگفت: برگزاری دوره های آموزش، پیشگیری از حوادث وسوانح و نحوه مقابله با آنها در مدارس، چاپ و توزیع پوسترهای آموزشی، نصب تابلوهای هشداردهنده نکات ایمنی در معابر سطح شهر و درج  نکات و هشدارهای ایمنی  در جراید و سایت های خبری از عوامل کاهش حوادث امسال بوده است.
 وی،با تقدیر از مشارکت قابل تحسین شهروندان در کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال گفت :خاطرنشان کرد: چهارشنبه آخرسال با همکاری شهروندان در کنار نیروهای امدادی و انتظامی به خوبی و بدون حادثه گذشت.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار