اصفهان؛

فراخوان دومین جشنواره استندآپ کمدی اعلام شد

فراخوان دومین جشنواره استندآپ کمدی "پایه خنده" با هدف کشف استعدادیابی و استفاده از ظرفیت‌های موجود، در اصفهان اعلام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، دومین جشنواره استندآپ کمدی با عنوان "پایه خنده" با هدف کشف استعدادها در این زمینه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره استعدادیابی بوده که در این راستا مدیریت ویژه برنامه های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با برنامه ریزی های صورت گرفته برآن شد تا با برگزاری این جشنواره برای دومین سال متوالی از بین افرادی که احساس می‌کنند ظرفیت اجرای استندآپ کمدی دارند، بهترین‌ها را انتخاب کند.

معرفی افراد هنرمند و با استعداد در زمینه استندآپ و بهره مندی از آن ها در برنامه‌های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
شرکت کنندگان تا 20 فروردین ماه 96 فرصت دارند کلیپ های خود را در قالب لوح فشرده به یکی از سه روش ارسال به رایانامه جشنواره(payekhandeh@gmail.com)
، ارتباط با ادمین کانال تلگرام پایه خنده(@payekhandeh2) و یا تحویل لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند.

جوایز در نظر گرفته شده جشنواره "پایه خنده" برای نفر اول مبلغ 3 میلیون تومان، نفر دوم مبلغ 2 میلیون تومان و نفر سوم مبلغ یک میلیون تومان می باشد.
این جشنواره بدون هیچ محدودیتی سنی ویژه بانوان و آقایان برنامه ریزی شده که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کرده و یا با شماره 32681586 تماس حاصل کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار