اصفهان؛

65 مقاله فلسفی در کتاب 4 جلدی همایش مکتب فلسفی به چاپ رسیده است

دبیر علمی دومین همایش مکتب فلسفی اصفهان گفت: فراخوان این همایش پنج ماه پیش اعلام شده بودو بالغ بر 80 مقاله به دست ما رسید که 65 مقاله در کتاب 4 جلدی این همایش به چاپ می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی کرباسی زاده دیروز در همایش ملی مکتب فلسفی اصفهان اظهار کرد: بعد از گذشت 4 سال از اولین همایش مکتب فلسفی اصفهان، با همکاری دانشگاه اصفهان تصمیم بر آن شد تا با ایجاد دبیرخانه دائمی این همایش هرساله برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه فراخوان این همایش پنج ماه پیش اعلام شده بود، افزود: بالغ بر 80 مقاله به دست ما رسید که 65 مقاله تصویب شد تا در کتاب 4 جلدی این همایش به چاپ برسد، البته در داوری مقالات به این نتیجه رسیدیم که برخی از آثار از درجه علمی پژوهشی برخوردارند و می‌توانند در مجلات معتبر علمی به چاپ برسند.

دبیر علمی دومین همایش مکتب فلسفی اصفهان وجه تمایز این دوره از همایش را در تعداد بیشتر منشورات حکیمان مکتب فلسفی اصفهان دانست و گفت: نشست فردای این همایش در تالار صائب دانشکده ادبیات رویکردی انتقادی و تطبیقی خواهد داشت که آیا مکتب فلسفی اصفهان ظرفیت تعامل با فلسفه مدرن اروپایی را دارد.

کرباسی زاده با اشاره به اینکه بیش از 20 سخنرانی اولین همایش مکتب فلسفی اصفهان  رونمایی شد، اضافه کرد: در تلاش هستیم تا مجموعه سخنرانی‌های این دوره به سرعت پیاده‌سازی شده و جهت چاپ آماده شود.

 دومین همایش ملی مکتب فلسفی اصفهان در تاریخ 18 و 19 هم به کار خود ادامه می‌دهد و قرار است از تلاش‌های مهدی دهباشی از اساتید دانشگاه اصفهان و ابراهیم دینانی استاد تمام دانشگاه تهران تقدیر به عمل آید.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.