اهواز؛

مدارس خوزستان پذیرای مهمانان نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آمادگی 1 هزار و 120 مدرسه استان برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: برای اسکان مهمانان نوروزی در مدارس خوزستان 34 ستاد تشکیل شد که 11 هزار کلاس با درجه های ویژه و الف تعیین شدند.

وی افزود: کلاس با درجه ویژه از تمامی امکانات و تجهیزات رفاهی برخوردار است و کلاس های با درجه الف امکانات رفاهی کمتری دارند.

تقی زاده اذعان داشت: 6 هزار و 500 کلاس درجه الف و 4 هزار و 500 اتاق درجه ویژه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: 3 هزار نیرو به عنوان عوامل ستادی، اجرایی و خدماتی وظیفه اداره ستادهای اسکان مهمانان نورزی را برعهده دارند.

وی گفت: آموزش و پرورش خوزستان از تمامی ظرفیت های خود از جمله مراکز شبانه روزی، خوابگاه ها، مدارس، مراکز رفاهی، دانشگاه فرهنگیان، آموزشکده های فنی، اردوگاه ها، مدارس استعداد های درخشان برای رفاه حال مهمانان نوروزی استفاده کرده است.

محمد تقی زاده خاطرنشان کرد: در برخی ستادهای مهمانان نوروزی تیم های پزشکی و امدادی مستقر خواهد شد و در این ستادها 50 هزار جزوه به منظور راهنمایی مسافران از مکان ها و مناطق مختلف خوزستان توزیع می شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در برخی از این ستادها دایر خواهد بود و 2 غرفه در مبادی ورودی اهواز نیز به منظور راهنمایی مهمانان نوروزی از سوی این اداره کل برپا خواهد شد.

تقی زاده افزود: با 25 میلیارد ریال، تجهیزاتی از جمله یخچال، فرش، تلویزیون و پتو تهیه شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.