بجنورد؛

آماده سازی مدارس برای اسكان مسافران نوروزی

بیش از 400 كلاس در بجنورد برای اسكان نوروزی آماده سازی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، حسین توكلی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت : امسال 54 آموزشگاه در شهرستان بجنورد برای اسكان زائران حرم رضوی و مسافران نوروزی به امكانات لازم مجهز خواهد شد.

وی با بیان اینكه در مجموع بیش از 450 كلاس درس جهت اسكان در ایام نوروز در حال آماده سازی است ، افزود: امسال با توجه با تاكیدات دولت در خصوص افزایش كیفیت و كمیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی در شهرستان بجنورد نیز مدارس گروه «ج» كه امكاناتی نداشته اند با تجهیز شدن به امكانات لازم به گروه «ب»یا «الف »ارتقاء داده شدند و امسال مدارس به دو گروه «الف » و «ب» تقسیم شده تا امكانات و خدمات بهتری به مسافران ارائه شود.

توکلی گفت : در سال گذشته بیش از 3500 نفر در ایام نوروز در مدارس شهرستان بجنورد اسكان داده شده اند و برنامه ریزی امسال برای افزایش 30 درصدی پذیرش زائران امام رضا (ع) و مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد آغاز پذیرش مسافر در ستاد اسكان را 27 اسفند ماه عنوان كرد كه با راه اندازی دفتر ستاد در محل سالن دبستان امام رضا (ع) جنب مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد واقع در خیابان جواد الائمه (ع) به طور رسمی فعالیت خود را شروع خواهد كرد.

توكلی اظهار داشت : اولویت نخست برای اسكان در این اماكن با فرهنگیان است و در صورتی كه فضای بیشتر مهیا شده باشد به دیگر هموطنان نیز خدمات رسانی صورت خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی سایت ستاد اسكان از سوی وزارت آموزش و پرورش تصریح كرد: سایت ستاد اسكان به آدرس http://eskan.medu.ir جهت رزرو میهمانان فرهنگی از نیمه دوم اسفند ماه فعال شده است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.