اهواز؛

اندیمشک چشم انتظار مهمانان نوروزی

فرماندار اندیمشک از میزبانی این شهرستان از اواخر اسفندماه از میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور خبر اد.

اندیمشک چشم انتظار مهمانان نوروزی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک بیان کرد: هر سال بیش از 4 میلیون مسافر از استان های مختلف کشور از طریق اندیمشک وارد استان خوزستان می شوند.
 
وی اظهار داشت: به منظور فراهم کردن امکانات لازم برای مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور تمهیدات لازم مهیا شده است و در این راستا کمیته های تخصصی مربوطه تشکیل شده است.
 
جهانگیری تصریح کرد: حدود 45 آموزشگاه با 270 کلاس درس برای میهمانان نوروزی مهیا شده ضمن اینکه کمپ های شهرداری و سایر هتل ها و مسافرخانه ها نیز برای اسکان مهمانان آماده شده اند.
 
فرماندار اندیمشک اذعان داشت: برگزاری نمایشگاه های موقت در نقاط مختلف این شهر، تامین امنیت محل اسکان مسافران نوروزی، تامین روشنایی و آب شرب، تامین سوخت جایگاه های سوخت، فراهم کردن امکانات امدادی زمینی و هوایی، نظارت بر اماکن اقامتی و هماهنگی جهت اسکان کاروان های راهیان نور از جمله اقدامات پیش بینی شده در این راستا می باشد.
 
وی راه اندازی چند پست امدادی و 3 اکیپ راهنما در ورودی شهر اندیمشک و استقرار بازرسان ثابت و ویژه بازرسی از اصناف را از دیگر برنامه های ستاد نوروزی برشمرد.
 
پیمان جهانگیری همچنین از آمادگی صد درصد بیمارستان امام علی (ع)، داروخانه ها، اتوبوس آمبولانس و پزشکان کشیک در ایام نوروز در شهرستان اندیمشک خبر داد.
 
سد کرخه، سد دز، مناطق طبیعی بخش الوار گرمسیری با طبیعتی زیبا و پلاژ سد دز از جمله جاذبه های دیدنی این شهرستان اندیمشک است.
 
از یکم فروردین ماه تا پایان تعطیلات نوروزی سدهای دز و کرخه میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.