کرمان؛

افزایش اسکان در مدارس استان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از اسکان 9 هزار و 911 مسافر تاکنون در ستادهای اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش این استان خبر داد.

افزایش اسکان در مدارس استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان بنا به اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حسین میرزایی افزود: تاکنون 22 هزار و 795 مسافر در قالب 2 هزار و 20 خانوار در ستادهای اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان اسکان یافته اند.
 
وی افزود: 6 هزار و 392 مسافر در قالب یکهزار و 260 خانوار و 14 هزار و 702 نفر روز مسافر در بیست و هفتم اسفندماه جاری در 33 پایگاه اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان پذیرش شده اند.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان به رشد قابل توجه اسکان میهمانان نوروزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش این استان اشاره و اظهار کرد: آمارها نشان می دهد پایگاه های اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش، مهمترین پایگاه های اقامتی میهمانان در شهرهای مختلف این استان هستند.
 
وی از تجهیز ستادهای فرهنگیان استان کرمان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد و گفت: 441 مدرسه و پنج هزار و 160 کلاس درس در قالب 34 پایگاه، کار اسکان مسافران نوروزی بویژه فرهنگیان را در استان کرمان بر عهده دارند.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار