کرمان؛

معرفی کرمان به تمام دنیا از زبان زهرا نعمتی

سفیر گردشگری استان کرمان گفت: استان کرمان، این دیار کهن را با تمام زیبایی ها و آثار ملی و تاریخی نه تنها به تمام ایرانیان بلکه به دنیا معرفی خواهیم کرد.

معرفی کرمان به تمام دنیا از زبان زهرا نعمتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زهرا نعمتی با اشاره به درپیش بودن اردوی مسابقات چین در اردیبهشت سال 96 ، گفت: امسال از سوی کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان افتخار کسب عنوان سفیر گردشگری را پیدا کردم.
 
وی از حضور خود به عنوان بانوی برتر پارالمپیک در نشست کنوانسیون ژنو در سال 96 خبر داد و گفت: نشست دفاع جمهوری اسلامی ایران از گزارش مقدماتی خود به کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت سازمان ملل متحد، دوم و سوم فروردین سال 1396 در ژنو (محل دفتر اروپایی سازمان ملل) برگزار می شود و به عنوان بانوی برتر ورزشکار پارالمپیک در این نشست شرکت میکنم .
 
زهرا نعمتی،افزود: سال 2014 برای نخستین بار در اجلاس کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت شرکت کردم و در سازمان ملل چندین بار به عنوان یک الگو برای افراد دارای معلولیت به دنیا معرفی شدم که برای من به عنوان یک بانوی ایرانی باعث افتخار بود.
 
وی گفت: سال 96 را پیشاپش به همه ملت ایران به خصوص مردم دیار کریمان تبریک می گویم و امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و شادی را داشته باشیم.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار