اهواز؛

تجهیز مدارس خوزستان با صرف هزینه های میلیاردی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: 1 هزار و 120 مدرسه استان با صرف 25 میلیارد ریال اعتبار برای اسکان مهمانان نوروزی تجهیز شدند.

تجهیز مدارس خوزستان با صرف هزینه های میلیاردیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمد تقی‌زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: با توجه به استقبال میهمانان نوروزی برای سفر به استان با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مدارس مجری اسکان با آمادگی لازم نسبت به خدمت‌رسانی اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به صرف 25 میلیارد ریال اعتبار برای آماده ‌سازی این مدارس، بیان داشت: در این راستا 3 هزار و 500 دستگاه یخچال، 2 هزار تخته گلیم‌فرش، 100 دستگاه تلویزیون LED و 5 هزار تخته پتو تهیه و بین مدارس توزیع شده است.

تقی زاده افزود: همچنین جهت خدمت‌رسانی بهتر به میهمانان نوروزی 35 هزار نقشه راهنما و 10 هزار پوستر نکات سفر برای نصب در محل‌های اسکان تهیه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: امسال 1 هزار و 120 مدرسه در قالب 11 هزار کلاس درس در خوزستان میزبان مسافران نوروزی هستند؛ سال گذشته حدود یک میلیون و 650 هزار نفر - روز مسافر نوروزی در مدارس خوزستان اسکان یافتند.

سید‌جلال نژادفاضل، مدیر آموزش و پرورش شاوور اذعان داشت: خدمات اسکان نوروزی در این شهرستان برای تمامی فرهنگیان از سراسر کشور رایگان است.

وی بیان کرد: رایگان کردن خدمات اسکان نوروزی در آموزش و پرورش شاوور در راستای تکریم میهمانان فرهنگی که به استان خوزستان سفر می‌کنند، صورت می‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شاوور با اشاره به اینکه شاوور نقطه اتصال شمال و جنوب استان خوزستان است، افزود: منطقه شاوور بین شهرستان‌های اهواز و شوش قرار دارد و محل گذر مسافران نوروزی است که برای دیدن جاذبه‌های تفریحی، فرهنگی و تاریخی به شهرستان‌های اندیمشک، شوش، دزفول، دشت آزادگان، بستان و هویزه سفر می‌کنند.

نژادفاضل ذعان کرد: 5 مدرسه در شهرستان شاوور به ستاد اسکان اختصاص یافته است و مسافران فرهنگی می‌توانند به‌صورت رایگان در تعطیلات نوروز از این خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.