گرگان؛

افزایش ۱۰ درصدی امکانات پذیرش مدارس گلستان در نوروز 96

مدارس گلستان با افزایش ۱۰ درصدی امکانات آماده پذیرش واسکان مسافرین نوروز ۹۶ شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: نوروز ۹۵ برای پذیرایی از مسافران هزار ۲۴۹ کلاس ویژه، الف و ب آماده شده بود که در نوروز ۹۶ با تجهیز و آماده سازی هزار و ۶۰۰ کلاس افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

محمدرضا وطنی افزود: امسال ۲۶۳ کلاس در گروه ویژه، ۷۸۲ کلاس در گروه الف و ۵۴۲ کلاس در گروه ب مجهز به امکانات رفاهی برای اسکان نوروزی است.

وطنی اضافه کرد: نرخ اتاق‌های گروه ویژه ۲۸۰ هزار ریال در هرشب به تعداد پنج نفر و هر نفر اضافی ۴۰ هزار ریال، گروه الف. ۲۴۵ هزار ریال در هرشب به تعداد پنج و هر نفر اضافی ۳۴ هزار ریال و گروه ب. ۱۸ هزار ریال در هر شب به تعداد پنج نفر و در صورت حضور هر نفر اضافی دریافت ۲۸ هزار ریال تعیین شده است.

وی ادامه داد: ستاد اسکان استان با ۲۰ پایگاه پذیرش، ۲ باشگاه فرهنگیان در شهرستانهای گرگان و گنبد، یک خانه معلم در شهرستان بندگز، ۱۸۵ مدرسه، در سه گروه ویژه، الف و ب جهت اسکان مسافران با اولویت پذیرش فرهنگیان آماده پذیرش مسافرین نوروزی است.

وطنی اضافه کرد: پذیرش اسکان در نوروز امسال از ۲۷ اسفندماه ۹۵ آغاز و تا ۱۲ فروردین ۹۶ ادامه دارد.

وی گفت: برای تکریم مسافرین محترم در نوروز ۹۶ یخچال اتاق‌ها با بسته‌های غذایی سنتی استان گلستان (نون زنجبیلی در غرب استان و بیشمه ترکمنی در مدارس شرق استان شارژ خواهد شد.

گلستان در شمال شرق کشور با داشتن آب و هوایی چهار فصل و قرار گرفتن در مسیر مشهد مقدس و محلی برای عبور و اسکان زائران حضرت امام رضا (ع) هرساله توریست‌های داخلی وخارجی زیادی را به خود جذب می‌کند.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.