کرملین جزئیات گفتگوهای میان سفیر روسیه و اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ را فاش کرد

سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه امروز، درخصوص محتوای گفتگوهای میان اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ و سرگئی کسلیاک توضیح داد.

کرملین جزئیات گفتگوهای میان سفیر روسیه و اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ را فاش کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اسپوتنیک، «دمیتری پسکوف»، سخنگوی «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه، در گفتگو با شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» و در پاسخ به نگرانی‌های رسانه‌ها و سیاستمداران آمریکا درخصوص ماهیت گفتگوهای میان «سرگئی کسلیاک»، سفیر روسیه در واشنگتن، در ملاقات‌هایش با اعضای ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر این کشور، توضیحاتی داد. 

اسپوتنیک در ادامه می‌نویسد: واقعیت نسبت به گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها از جذابیت بسیار کمتری برخوردار است. براساس اظهارات پسکوف، به‌نظر می‌رسد کسلیاک تنها به وظایف خود به‌عنوان یک سفیر عمل کرده است. 

پسکوف در این خصوص، اظهار داشت: وظیفه کسلیاک به عنوان سفیر [روسیه در آمریکا] این است که درباره روابط دوجانبه رایزنی کند. محور گفتگوهای کسلیاک شرایط آن‌ روزهای آمریکا برای درک بهتر مسکو از جریانات داخل این کشور بود. تمامی سفرای روسیه در کشورهای دیگر و همچنین سفرای آمریکا -از جمله سفیر این کشور در مسکو- چنین وظایفی را برعهده دارند. 

پسکوف همچنین خاطرنشان کرد دیدارها و گفتگوهای کسلیاک تنها به اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ محدود نبوده است. وی تأکید کرد در هیچ یک از این دیدارها انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا، مورد بحث و گفتگو قرار نگرفته است.      

پسکوف پیش‌تر، ادعاها درخصوص حملات سایبری روسیه علیه ستاد انتخاباتی حزب دموکرات آمریکا را رد کرده بود. سخنگوی کرملین همچنین، درخصوص پیامدهای منفی چنین اتهاماتی بر گفتگوهای میان مسکو-واشنگتن هشدار داد.   



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار