نظرسنجی: ۵۴ درصد آمریکایی‌ها مخالف سیاست‌های ترامپ در قبال روسیه هستند

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد ۵۴ درصد آمریکایی‌ها مخالف سیاست‌های دولت دونالد ترامپ در قبال روسیه هستند.

۵۴ درصد آمریکایی‌ها مخالف سیاست‌های ترامپ در قبال روسیه هستند
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد بیش از نیمی از آمریکایی ها مخالف سیاست های دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در قبال روسیه هستند. نظرسنجی دانشگاه کویی‌نیپیاک (Quinnipiac) آمریکا نشان می دهد 54 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی مخالف سیاست های ترامپ در قبال روسیه هستند و 32 درصد از این سیاست ها حمایت می کنند. بقیه شرکت کنندگان در این نظرسنجی از اظهار نظر خودداری کردند و برخی نیز گفتند پاسخ به این سوال برای آنها دشوار است.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد 52 درصد پرسش شوندگان آمریکایی بر این باورند که جف سشنز، دادستان کل آمریکا سوگند دروغ  یاد کرده است. هشت درصد نیز به این پرسش پاسخ ندادند و 51 درصد نیز نیز خواستار استعفای وی شدند و 42 درصد گفتند دادستان آمریکا باید به انجام وظایف خود ادامه دهد.

این نظرسنجی تلفنی با پرسش از یک هزار و 323 شهروند آمریکایی بین دوم تا ششم مارس انجام شد. 

جف سشنز، دادستان کل آمریکا اواخر ژانویه گذشته اعلام کرد هیچ تماسی با روس ها طی رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته نداشته است اما واشنگتن پست پیش از آن گزارش داده بود که سشنز در ماه های ژوئیه و سپتامبر تماس هایی با سفیر روسیه در آمریکا داشته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار