اصفهان؛

برگزاری مراسم ویژه در روز بزرگداشت شهدا در نطنز

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نطنز گفت: هم‌زمان با 22 اسفند روز شهدا ویژه‌برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان نطنز اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد امینی عصر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به اینکه روز 22 اسفندماه به‌عنوان روز بزرگداشت شهدا نام‌گذاری شده است و در این روز با همکاری مردم و مسؤولان شهرستان ویژه‌ برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد.

وی افزود: هم‌زمان با این روز مراسم پرفیض زیارت عاشورا در امامزاده رقیه خاتون با حضور مسؤولان و خانواده معظم شهدا برگزار و سپس مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در محل امامزاده انجام خواهد شد.

رئیس بنید شهید و امور ایثارگران شهرستان نطنز از غرس 26 نهال به یاد شهدا در مدرسه جدیدالاحداث شهید ماندگاری خبر داد و تصریح کرد: در روز 22 اسفندماه سالروز بزرگداشت شهدا با همکاری شهرداری نطنز رأس ساعت 9:30 صبح 26 اصله درخت به یاد و خاطره شهدای شهر نطنز در مدرسه شهید مرتضی ماندگار واقع در مسکن مهر که توسط خیر گرانقدر ابوالفضل ماندگاری در دست احداث است کاشته می‌شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه مسؤولان شهرستان نطنز قدرشناس شهدا و خانواده‌های معظم شهدا بوده‌اند و برگزاری ده‌ها یادواره شهدا در طول سال در سطح شهرستان و غبارروبی گلزار شهدا در ایام‌الله مختلف از جمله هفته دولت، هفته دفاع مقدس و دهه فجر و سرکشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در طول سال در نطنز برگزار می‌شود.

امینی گفت: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در طول سال اجرا می‌شود انتشار وصیت‌نامه 2 شهید به‌صورت هفتگی در فضای مجازی و همچنین قرائت هفتگی وصیت‌نامه شهدا در نماز جمعه نطنز و بادرود است.

گفتنی است شهرستان نطنز در دفاع مقدس 150 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.