اصفهان؛

درسطح استان اصفهان 1610 طرح در هفته دولت به بهره برداری رسید

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: در هفته دولت عملیات اجرایی 120 طرح با اعتبار 810 میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید رضا عقدایی دیشب در مراسم بزرگداشت شهدای دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان اظهار کرد: راز ماندگاری شهیدان رجائی و باهنر این است که آنان برای مردم زیستند و برای مردم در راه خدا شهید شدند.

وی با بیان اینکه آنان هر آنچه را برای مردم می‌گفتند به آن پایدار و عمل می‌کردند، گفت: بر اساس آیات قرآن شهدا زنده و شاهد اعمال ما هستند و وصایای آنان را باید چراغ راه خود قرار دهیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار اصفهان به تشریح اقدامات دولت پرداخت و تصریح کرد: دولت تدبیر و امید بر اساس انتخاب مردم در سال 92 به وجود آمد و به گفتمانی که روحانی سردمدار آن بود با انتخاب وی جواب به دولت تدبیر و امید مثبت دادند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر امید با این شعار که مرز ما اعتدال است به میدان آمد، به بحث فعالیت هسته‌ای ایران اشاره کرد و افزود: دنیا ایران را به‌ عنوان یک کشور هسته‌ای پذیرفت و جمهوری اسلامی ایران جزو 10 کشور هسته‌ای جهان شناخته‌ شده است.

عقدایی به دیدار اخیر رهبر انقلاب با دولتمردان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود ضمن ابراز امیدواری و اطمینان به دولت و گروه مذاکره‌ کننده، به پایبند نبودن گروه مقابل نیز هشدار دادند.

وی اضافه کرد: ما توانستیم ثابت کنیم استفاده ما از انرژی هسته‌ای در عرصه فن‌آوری صلح‌آمیز است و اینکه با توجه به فتوای مقام معظم رهبری که فرمودند ساخت بمب هسته‌ای در کشور اسلامی حرام است را به دنیا تثبیت کردیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار اصفهان به بازخوردهای در سطح بین‌المللی و ملی اشاره کرد و ادامه داد: در مسائل اقتصادی دولت گروه تخصصی و بسیار خوبی دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های کشاورزی در سطح استان گفت: با توجه به محدودیت‌های مالی دولت نیاز است بخش خصوصی و مردم وارد کار شوند.

عقدایی خاطر نشان کرد: امسال در هفته دولت در 24 شهرستان استان که 32 دستگاه اجرایی داشتیم، 120 طرح با اعتبار 810 میلیارد ریال کلنگ زنی و یک‌هزار و 490 طرح با اعتبار 23 هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: بیشتر این هزینه‌ها از طرف بخش خصوصی تأمین اعتبار شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.