اردبیل؛

آمادگی استان اردبیل برای میزبانی مطلوب از مسابقات بین‌المللی

استاندار اردبیل گفت: به دلیل سرمایه‌گذاری کلان انجام پذیرفته برای میزبانی مطلوب از مسابقات آسیایی والیبال، از فرصت مذکور می‌توان بهترین استفاده را انجام داده و میزبانی از سایر مسابقات بین‌المللی را نیز عهده‌دار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه شورای عالی ورزش استان که در مکان سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: به دلیل سرمایه‌گذاری کلان انجام پذیرفته برای میزبانی مطلوب از مسابقات آسیایی، از فرصت مذکور می‌توان بهترین استفاده را انجام داده و میزبانی ازمسابقات بین‌المللی متعدد را نیز عهده‌دار شد .

وی افزود: برای اعلام میزبانی از دیگر رویدادهای ورزشی، مسؤولان ورزش استان و هیات های ورزشی با انجام نامه نگاری و اعلام آمادگی به فدراسیون‌های ورزشی، از فرصت طلایی که با میزبانی از مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل محقق شده به بهترین شکل ممکن استفاده کنند تا در طول سال میزبان برگزاری مسابقات متعدد ورزشی باشیم .

استاندار اردبیل با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی و اقامتی استان در حال نوسازی و استانداردسازی است، تصریح کرد: پیش از برگزاری جلسات با مسؤولان صدا و سیمای کشور، در مسیر پوشش مناسب رسانه‌ای، دستگاه‌های مختلف اجرایی در داخل استان با برگزاری جلسات تخصصی با صدا و سیمای اردبیل، اداره مخابرات، فناوری اطلاعات و برق، راهکارها و پیشنهادهای خود را ارائه دهند تا پوشش رسانه‌ای این مسابقات با آمادگی قبلی مناسب انجام شود .

خدابخش با اعلام اینکه سرمایه‌گذاری‌های صورت پذیرفته ماندگار در ورزش استان خواهد بود، یادآور شد: گردشگران ورزشی که از کشورهای مختلف جهان برای تشویق و تماشای این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد باعث رشد اقتصادی استان خواهند شد و تأثیرگذاری این رویداد بزرگ ورزشی در ابعاد مختلف غیرقابل کتمان خواهد بود .

وی با تأکید بر ظرفیت بخش گردشگری استان و استفاده از هتل‌ها و اماکن اقامتی می‌توان برای تبلیغات کالاها و صنایع دستی استان ،افزود: برای میزبانی مناسب از مسابقات آسیایی پیش بینی‌های لازم توسط مدیریت پدافند غیر عامل در صورت بروز مشکلات خاص مثل قطعی آب، برق و اتفاقات غیرمترقبه دیگر انجام شود تا بحران و مشکلات احتمالی برطرف‌ گردیده و به بهترین شکل پذیرای میهمانان حاضر در مسابقات باشیم .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار