اردبیل؛

افزایش اعتبارات ورزشی استان اردبیل

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اعتبارات ورزشی استان اردبیل سال آینده افزایش ۴ برابری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج ظهر امروز در نشست مشترک روسای ادارات و روسای هیئت‌های ورزشی در اردبیل اظهارداشت: اعتبارات ورزشی استان اردبیل سال آینده افزایش 4 برابری خواهد داشت و خوشبختانه هم‌اکنون آمار ورزشکاران ساماندهی شده با پیشرفت مناسبی روبرو است.

وی افزود: انتظار می‌رود هیئتهای ورزشی استان برای پیشبرد اهداف ورزشی فعالیت کنند و از این طریق طرحهای مناسبی را اجرا کنند تا بتوانیم از این طریق زیرساختهای ورزشی در سطح استان را فراهم کنیم و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تجلیل از قهرمانان ملی یک اقدام مناسب و وظیفه همگانی است که می‌تواند با افزایش اعتماد بین ورزشکاران بسیار مثمرثمر باشد و در این زمینه حمایتهای مالی از ورزشکاران باید در اولویت کاری قرار داده شود تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را هر چه سریع‌تر برطرف کنیم.

بهتاج بیان کرد: یکی از اقدامات مهمی که باید تداوم یابد اعزام تیم‌های مختلف برای حضور در مسابقات ورزشی است که به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانیم جوابگوی تامین نیازهای ورزشکاران باشیم که به همین دلیل نیاز است که اعتبارات ورزشی استان هر چه سریع‌تر افزایش یابد تا شاهد رفع مشکلات عمده در این زمینه باشیم.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی زمان آغاز مسابقات برای حضور تیم‌های شهرستانی در مسابقات استانی باید در دستور کار قرار داده شود تا هیئت‌های مختلف شهرستانی از فرصت لازم برای آماده‌سازی ورزشکاران خود برای حضور در مسابقات برخوردار باشند و بتوانند اقدامات لازم را در کم‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.