اردبیل؛

برگزاری همایش بین‌المللی توسعه ورزش همگانی در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همایش بین‌المللی ارتقاء و توسعه ورزش همگانی به میزبانی این استان در سال آینده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل افزود: این همایش طی سال جاری با موفقیت در سطح ملی برگزار شد.

وی تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه با دانشگاه محقق اردبیلی در نظر داریم همایش در سطح بین‌المللی نیز برگزار شود که مقدمات اجرا آغاز شده و کمیته‌های برگزاری تشکیل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین به میزبانی مسابقات آسیایی والیبال اشاره کرد و گفت: رضایت نمایندگان کنفدراسیون والیبال برای برگزاری این مسابقات تأمین شده و تجهیز سالن رضازاده به عنوان محل برگزاری مسابقات تا ۲۸ اسفند ماه به اتمام می‌رسد.

بهتاج افزود: تمهیدات لازم برای تعویض سقف، کفپوش و نور سالن صورت گرفته و ضروری است برای تأمین سیستم صوتی سالن رضازاده ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یابد.

وی گفت: بعد از تجهیز سالن بر اساس استانداردهای جهانی می‌توان میزبانی مسابقات توپی را درخواست کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به برگزاری مسابقات جام فجر شطرنج در سرعین اشاره کرد و افزود: قرار است استان اردبیل میزبانی دائمی این مسابقات باشد.

وی افزود: علاوه بر این برگزاری مسابقات کشتی در سطح بین‌المللی و سپس جام جهانی با حضور هشت تیم درخواست شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.