اردبیل؛

روند آماده سازی برای برگزاری مسابقات والیبال آسیا در اردبیل مطلوب است

نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا از روند آماده سازی اردبیل برای برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید درخشنده با ابراز رضایت از روند آماده سازی سالن ها و زمینه برگزاری مسابقات والیبال در اردبیل، گفت: روزی استاندار اردبیل برای میزبانی این استان جهت برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا اعلام آمادگی و رسما دعوت کردند باور نمی کردیم که اردبیل بتواند به این سرعت زیرساخت های لازم جهت برگزاری مسابقات را فراهم کند چرا که این دوره از مسابقات جزء مسابقات مهم و سنگین بین المللی است و تامین آیتم ها و استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات بین المللی والیبال اعم از تامین نور استاندار، صدا، کف پوش و... از حساسیت بالائی برخوردار است.

وی افزود: حضور 16 تیم از کشورهای آسیا از قبیل چین، ژاپن، تایلند، سریلانکا، قزاقستان و .. که برخی از این کشورها زمانی ریاست کنفدراسیون و میزبانی برگزاری مهمترین مسابقات بین المللی والیبال را در سوابق خود دارند بر اهمیت میزبانی استان اردبیل برای برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا می افزاید.

درخشنده گفت: مسابقات والیبال امیدهای آسیا که اردیبهشت ماه در اردبیل برگزار می شود علاوه بر اینکه مسابقات قهرمانی آسیاست، انتخابی جهان نیز هست و تیم های برتر این دوره از مسابقات به مسابقات جهانی که در مصر برگزار می شود راه خواهند یافت.

پخش زنده مسابقات والیبال امیدهای آسیا از شبکه های جهانی

نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: مسابقات والیبال امیدهای آسیا از شبکه های جهانی و بین المللی با کیفیت HD بصورت زنده پخش می شود و گروه تلویزیونی از کشورهای آسیایی بر اساس قرارداد فی مابین با صداوسیمای کشورمان در اردبیل حضور می یابند و به پوشش برگزاری این دوره از مسابقات می پردازند.

درخشنده بیان کرد: لوگو و آرم تبلیغاتی برگزاری مسابقات والیبال نیز با استفاده از تصاویر بقعه شیخ صفی اردبیلی و سنبل در دست طراحی است که از شبکه های بین المللی مکرر پخش خواهد شد.

وی افزود: استقبال تماشاگران و میزان حضور آنان در سالن های برگزاری مسابقات در ارزیابی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امیدواریم علاقه مندان به والیبال در استان اردبیل برگزار کنندگان مسابقات را همراهی نمایند.

نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا از ورود گروه فنی این کنفدراسیون در روزهای آینده به استان اردبیل جهت ارزیابی و نظارت فنی بر آماده سازی سالن و تجهیزات آن خبر داد و گفت: با تامین زیرساخت های لازم و استاندارد سازی سالن های استان اردبیل، این استان از بستر لازم برای برگزاری دیگر مسابقات نیز برخوردار خواهد بود و در آینده شاهد برگزاری مسابقات مختلف کشوری و بین المللی در استان اردبیل خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار