اردبیل؛

قطعی شدن حضور 12 تیم از آسیا در مسابقات والیبال

رئیس هیات والیبال استان اردبیل گفت: تاکنون حضور 12 تیم از کشورهای آسیایی در مسابقات والیبال امیدهای آسیا که در اردبیل برگزار می شود قطعی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی در جلسه ستاد برگزاری مسابقات والیبالامیدهای آسیا که صبح امروز در محل استانداری اردبیل برگزار شد گفت: مسابقات والیبال امیدهای آسیا اردیبهشت ماه در اردبیل برگزار می شود.

وی از قطعی شدن حضور 12 تیم از کشورهای آسیا تاکنون خبر داد و گفت: تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات از 8 تا 20 اردیبهشت ماه وارد استان اردبیل می شوند.

وی از خرید تجهیزات و ملزومات ورزشی به ارزش 200میلیون تومان خبر داد.

شفیعی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل و مسئول کمیته اجتماعی و فرهنگی ستاد نیز گفت: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد تحت عنوان امور داوطلبین بعنوان کادر اجرائی مسابقات استفاده می کنیم و از همه داوطلبان و علاقه مندان به همکاری در این زمینه نام نویسی می کنیم.

وی گفت: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی،ایجاد نمایشگاه معرفی مناطق گردشگری و توریستی و تاریخی استان از برنامه های جنبی فرهنگی و اجتماعی این دوره از مسابقات خواهد بود.

کنعانپور مدیر کل دفتر فنی و مسئول کمیته عمران ستاد نیز افزود: با هزینه یک میلیارد تومانی، آماده سازی سالن ها و تامین تجهیزات آن از قبیل نور، کف پوش و سرویس های بهداشتی بر اساس استانداردهای کنفدراسیون انجام گرفته است و نصب سیستم صوتی نیز به زودی انجام خواد گرفت.

وی گفت: آماده سازی سالن ها تا 28 اسنفد به اتمام می رسد.

زنجانی فرماندار اردبیل نیز از آمادگی کامل شهرستان اردبیل برای میزبانی این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: هتل شورابیل اردبیل برای کادر فنی و هتل های سرعین برای تیم های شرکت کننده هماهنگ شده است.

عظیمی مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری و مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نیز گفت: تبلیغات محیطی با الهام از نمادهای معرفی استان در دست طراحی و تهیه است و اطلاع رسانی از جلسات، اطلاعیه ها و اخبار برگزاری این دوره از مسابقات با همکاری صمیمانه صداوسیمای مرکز اردبیل و رسانه های استان اعم از خبرگزاری ها و نشریات استان انجام می گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار