اردبیل؛

ادارات اردبیل در برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال آسیا همکاری کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ادارات و ارگان های اردبیل در برگزاری مسابقه قهرمانی والیبال زیر 23 سال آسیا همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری در جلسه بررسی عملکرد کمیته های مسابقات والیبال قهرمانی زیر23 سال آسیایی افزود: برگزاری مسابقه های والیبال از جهات مختلف دارای اهمیت می باشد و لازم است ارگان ها و اداره های ذیربط به اندازه توان خود برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها در اردبیل همکاری کنند.

وی گفت: تاکنون اردبیل میزبان برگزاری چنین مسابقه بین المللی در این سطح نبوده و برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر آن دارای پیامدهای مثبتی از لحاظ ورزشی و نیز معرفی استعدادها و قابلیت های استان اردبیل در زمینه های مختلف خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: انجام رقابت های مهم ورزشی در سطح بین المللی همچنین نشانگر توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی می باشد.

نصیری بیان کرد: فارغ از سلایق جناحی و سیاسی وظیفه داریم تا از آنچه در توانمان هست برای برگزاری بهتر این مسابقه ها دریغ نکنیم.

مسابقه های قهرمانی والیبال امیدهای آسیا با حضور ۱۲ تیم از قاره کهن (آسیا) به مدت 12 روز به میزبانی استان اردبیل هر روز از ساعت 18 در سالن های مجموعه ورزشی رضازاده و تختی اردبیل برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.