اردبیل؛

اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشور در اردبیل برگزار می شود

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشور اردوی آماده سازی خود را پیش از آغاز مسابقات آسیایی در استان اردبیل برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خوان سیچلو سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال امیدهای کشور که در کنار سایر عوامل تیم ملی و فرهاد شاهمیر داور بین‌المللی کشور برای بازدید از امکانات استان اردبیل برای میزبانی از مسابقات والیبال امیدهای آسیا در استان اردبیل حضور به هم رسانده بود، با تقدیر از مهمان‌نوازی خوب مردم و مسؤولان استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه از اردیبهشت‌ماه امسال مسابقات والیبال زیر 23 سال امیدهای آسیا در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود بازدیدی با هیأت همراه و سایر مسؤولان استان از امکانات و اقدامات انجام پذیرفته صورت گرفت.

وی با بیان اینکه هدف اصلی از حضور در استان اردبیل بازدید حضوری از امکانات زیرساختی، ورزشی و اقامتی اردبیل می‌باشد افزود: برگزاری مناسب مسابقات والیبال امیدهای آسیا بسیار بااهمیت و حائز اهمیت بوده و در این سفر سالن بدنسازی، محل انجام تمرینات و محل اقامت بازیکنان تیم ملی مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: در صورت مناسب بودن وضعیت و امکانات استان اردبیل تیم ملی زیر 23 سال کشور به جای برگزاری اردوی آماده سازی در تهران، اردوی 4 هفته‌ای خود را در استان اردبیل برگزار خواهد کرد.

سیچلو با اشاره به زمان برگزاری این اردو در استان اردبیل افزود: این اردو به مدت 4 هفته بعد از تعطیلات عید نوروز و دقیقا یک ماه پیش از آغاز مسابقات والیبال امیدهای آسیا خواهد بود.

وی با اعلام اینکه در این سفر به مدت یک روز مهمان مردم ورزش‌دوست استان اردبیل خواهد بود بیان کرد: ارزیابی کیفیت نهایی سالن‌ها و امکانات موجود در استان اردبیل بر عهده سایر کمیته‌ها و مسؤولان ورزشی کشور می‌باشد و با بررسی آخرین وضعیت استان اردبیل برای حضور بازیکنان تیم ملی والیبال کشور با برقراری اردو در زمان پیش از آغاز مسابقات تصمیماتی گرفته خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در استان اردبیل نگاه و توجه‌ها به والیبال یک نگاه باز و خوبی بوده و این حمایت و توجه بسیار خوشایند و مناسب دیده می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.