اصفهان؛

تمدید مهلت استفاده از تسهیلات ویژه بافت‌های فرسوده چادگان

شهردار چادگان گفت: آخرین فرصت برای استفاده از تسهیلات ویژه بافت‌های فرسوده با تخفیف 70 درصدی حداکثر تا 25 اسفند امسال تمدید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عنایت‌الله امیر حاجیلو  اظهار داشت: هر ساله در ایام تعطیلات نوروز شهرستان چادگان پذیرای بیش از 190 هزار نفر گردشگر و مسافر است که از اقصی نقاط کشور به این شهرستان مسافرت می‌کنند.

وی به نامناسب بودن برخی نقاط محورهای مواصلاتی این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرداری چادگان جهت کمک به احداث پایانه و همچنین دو بانده شدن محور چادگان به رزوه تا حریم شهر، همکاری‌های لازم را با اداره شهرسازی و راهداری شهرستان انجام خواهد داد.

شهردار چادگان از تأمین شن محورهای چادگان به اصفهان و چادگان به رزوه خبر داد و بیان داشت: این محور یکی از محورهای شریانی شهرستان است که در ایام تعطیلات و تابستان شاهد تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در آن هستیم که همکاری‌های لازم با اداره راهداری و راه و شهرسازی نسبت به تأمین شن انجام شده است.

وی ادامه داد: از کسبه و بازاریان درخواست می شود از قرار دادن اجناس و پایه‌های تبلیغاتی در پیاده‌رو و معابر خودداری کنند که در غیر این صورت توسط اکیپ رفع سد معبر جمع‌آوری و عودت داده نخواهد شد و متخلفان به عنوان تخلف سد معبر و ممانعت از حق به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

امیر حاجیلو  یادآور شد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر چادگان آخرین فرصت برای استفاده از تسهیلات ویژه بافت‌های فرسوده با تخفیف 70 درصدی حداکثر تا 25 اسفند 95 تمدید شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.