اردبیل؛

پیش بینی هوایی صاف و آرام برای شب عید در اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی هوای اردبیل در شب عید و روزهای آغازین سال ۹۶ بسیار آرام و صاف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر در جلسه شورای حفاظت منابع آب اردبیل اظهار داشت: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی هوای استان اردبیل در شب عید و روزهای آغازین سال 96 بسیار صاف و خوب گزارش شده و در این روزها شاهد افزایش دما در منطقه خواهیم بود که انتظار می‌رود هوای صاف در مناطق مختلف استان اردبیل حاکم شود.

وی با بیان اینکه روزهای اول و دوم سال 96 همراه با هوای صاف در منطقه است، ‌افزود: گزارش‌های هواشناسی در مورد روزهای آینده سال 95 نیز از طریق هواشناسی به مردم اطلاع‌رسانی شده تا همشهریان بتوانند براساس شرایط جوی هوا نسبت به برنامه‌ریزی سفر خود اقدام کنند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی به طور منظم به اطلاع مردم ارائه می‌شود و مردم می‌توانند از طریق خبرگزاریها و رسانه‌ها پیگیر شرایط جوی استان باشند.

دولتی‌مهر از افزایش دمای هوای استان اردبیل از امروز تا آخر هفته خبر داد و اظهار داشت: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی تا اواخر هفته جوی آرام در منطقه حاکم می‌شود و در برخی روزها وزش باد نیز در منطقه را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی دو روز آخر سال 95 وزش باد شدید در منطقه حاکم می‌شود که به تدریج در روزهای آخر سال جاری و اوایل سال آینده از وزش باد کاسته شده و جوی آرام در منطقه حاکم خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از کاهش 16 درصدی بارندگی در 11 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: بارندگیها تا بهمن ماه امسال در اردبیل 226 میلی‌متر بوده است که این بارندگی در سال گذشته در دشت اردبیل 272 میلی‌متر ثبت شده بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.