اردبیل؛

تحویل سال نو در اردبیل همراه با بارش باران

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان اردبیلیها سال نو را با بارش باران تحویل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر افزود: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان اردبیلیها سال نو را با بارش باران تحویل می‌کنند و پیش‌بینی شده در ساعتهای اولیه سال 96 شاهد بارشهای پراکنده در مناطق مختلف استان اردبیل باشیم.

وی با اشاره به این‌که سال جدید همراه با بارش باران در منطقه حاکم‌ می‌شود، گفت: انتظار می‌رود سال آینده شاهد بارشهای خوبی در اردبیل باشیم که در این زمینه سازمان هواشناسی پیش‌بینی‌های هواشناسی را از طریق رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما به اطلاع مردم می‌رساند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: در روزهای آخر امسال شاهد وزش باد در منطقه خواهیم بود که انتظار می‌رود این وزش باد در بیشتر مناطق اردبیل حاکم شود.

دولتی‌مهر بیان کرد: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی فردا بعد از ظهر موج جدید هوا در اردبیل ورود پیدا می‌کند که این موج همراه با بارش باران خواهد بود و پیش‌بینی شده در مناطق کوهستانی و سرد بارش به صورت برف باشد.

وی گفت: روزهای اوایل سال آینده جوی آرام همراه با بارشهای پراکنده در منطقه حاکم می‌شود که درصدد هستیم اطلاعات هواشناسی را به صورت آنلاین به گردشگران ارائه دهیم تا براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی نسبت به برنامه‌ریزی سفر خود اقدام کنند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: ایستگاه خودکار هواشناسی در فرودگاه پارس‌آباد مغان راه‌اندازی شده که برای این ایستگاه 150 میلیون تومان هزینه شده که نقش اساسی در توسعه فرودگاه پارس‌آباد دارد.

وی با بیان این‌که همزمان با تعطیلات نوروزی بیش از 30 نیروی هواشناسی اردبیل مشغول اطلاع‌رسانی خواهند بود، گفت: مهم‌ترین هدف ما ارائه آخرین پیش‌بینی‌های هواشناسی به مسافران و گردشگران است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار