اردبیل؛

هوای روز طبیعت در اغلب مناطق استان اردبیل برفی و بارانی خواهد بود

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی و پیش‌بینی‌های انجام شده هوای روز طبیعت در اغلب مناطق استان اردبیل برفی و بارانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر اظهار کرد:‌بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز و فردا آسمان استان اردبیل صاف تا نیمه‌ابری و در برخی مناطق همراه با وزش باد تند خواهد بود و برای روزهای آینده هوایی سرد و برفی و بارانی برای اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در روز جمعه علاوه بر وزش باد تند از اواخر روز با نزدیک شدن موج سرد و بارشی به استان در کنار کاهش محسوس دما بیش 7 تا 14 درجه سانتیگراد، بارندگیها نیز آغاز می‌شود و هوای استان را به شکل محسوسی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود:بر این اساس در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده که روز طبیعت خواهد بود باران و برف بیشتر مناطق استان را در برخواهد گرفت و مردم اردبیل 13 بدر سرد و همراه بابارشهای برف و باران را تجربه خواهند کرد.

دولتی‌مهر گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران برای روز طبیعت در اردبیل انتظار می‌رود که مردم استان و مسافران و گردشگران به هشدارهای هواشناسی داده‌شده توجه داشته و از چادرزنی و سفر به مناطقی که احتمال برخی حوادث وجود دارد خودداری کنند.

وی تصریح کرد: براساس پیش‌بینیها و نقشه‌های هواشناسیاین سامانه بارشی و سرد از روز دوشنبه به تدریج از استان خارج خواهد شد و جای خود را به سامانه نسبتا پایدار خواهد داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.