اردبیل؛

سامانه بارشی جدید وارد استان اردبیل خواهد شد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با عبور سامانه بارشی جدید، بر میزان ابرها افزوده شده و تا اواخر این هفته شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی استان اردبیل، اظهار کرد: امروز جوی نسبتا پایدار همراه با افزایش دما در سطح استان اردبیل مشاهده شد که در برخی از ساعات شاهد وزش باد تند نیز بودیم.

وی افزود: طی امروز و فردا در مناطق مرکزی استان اردبیل و شهرستان گرمی وزش باد تند گاهی با سرعت 80 کیلومتر پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از فردا با عبور موجی از استان اردبیل، بر میزان ابرها افزوده خواهد شد و تا اواخر این هفته در برخی از مناطق به صورت متناوب شاهد بارش پراکنده باران نیز خواهیم بود.

دولتی‌مهر با اشاره به ورود سامانه جدید آب و هوایی در استان اردبیل، خاطرنشان کرد: موج دوم سامانه بارشی از بعدازظهر جمعه وارد استان اردبیل خواهد شد و باعث کاهش محسوس 6 تا 12 درجه‌ای دما در طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده خواهد شد.

وی با بیان وضعیت آب و هوای استان در روز سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه، یادآور شد: برای فردا آسمان استان اردبیل، صاف تا نیمه‌ابری خواهد بود و در برخی از ساعات وزش باد نسبتا شدید و احتمال بارش پراکنده در مناطقی از استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.