اردبیل؛

ورود سامانه جدید بارشی از اواخر هفته به استان اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از ورود سامانه جدید بارشی به استان اردبیل از اواخر هفته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، علی دولتی مهر افزود: بارش‌های پراکنده برف تداوم داشته و تا چهارشنبه دما افزایش می‌یابد؛ اما از روز پنج‌شنبه دمای هوای اغلب مناطق استان به مقدار قابل‌توجهی کاهش خواهد یافت.

وی با تاکید به اینکه کاهش دما تا شنبه تداوم داشته و در روز شنبه به اوج می‌رسد، ادامه داد: در خود اردبیل افت دما تا ۱۷ درجه زیر صفر پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به صدور اطلاعیه 2 روز قبل از بارش‌ها ادامه داد: بارش‌های 2 روز گذشته نشان می‌دهد اخطاریه‌ها با دقت ۹۵ درصد محقق می‌شود.

دولتی مهر تصریح کرد: در روز گذشته در پارس‌آباد 8 سانتی‌متر، در بیله سوار ۳۰ سانتی‌متر، در گرمی ۲۰ سانتی‌متر، در مشگین شهر ۱۳ سانتی‌متر، در اردبیل 5 سانتی‌متر، در نمین ۱۹ سانتی‌متر، در سرعین ۲۰ سانتی‌متر، در نیر ۳۵ سانتی‌متر، در کوثر یک سانتی‌متر و در خلخال 5 سانتی‌متر برف باریده است.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته کمترین دما با ۱۵ درجه زیر صفر در نیر و مشگین شهر تجربه شده است، ادامه داد: در خود اردبیل نیز شهروندان دمای منفی ۱۰ درجه را تجربه کردند.

وی متوسط دمای سایر مناطق استان را ۱۱ درجه زیر صفر در سرعین، ۹ درجه زیر صفر در نمین، چهار درجه زیر صفر در کوثر، هشت درجه زیر صفر در خلخال، شش درجه زیر صفر در گرمی، دو درجه زیر صفر در بیله سوار و پنج درجه زیر صفر در پارس‌آباد عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.