اردبیل؛

موج اصلی بارش برف تا سه‌شنبه هفته جاری در اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: موج اصلی بارش برف از بعد از ظهر امروز اردبیل را فرا گرفته و تا صبح روز سه‌شنبه این بارش ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ علی دولتی‌مهر افزود: سامانه بارش برف تا اواخر هفته‌جاری به صورت متناوب در استان اردبیل ادامه خواهد داشت ولی موج اصلی بارش برف که انتظار داریم شاهد بارش سنگین برف نیز باشیم، از امروز تا صبح روز سه‌شنبه اردبیل را فرامی‌گیرد.

وی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با بارش برف در دو روز آینده، شاهد بارش 5 تا 10 سانتی‌متری برف در مناطق شهری و بارش 30 سانتی‌متر برف در مناطق کوهستانی استان اردبیل باشیم که در این رابطه اخطاریه‌های لازم توسط اداره کل هواشناسی تهیه شده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: تشدید بارش در اردبیل توام با کولاک و ورزش باد نسبتا شدید خواهد بود که با توجه به این موضوع ایجاد مشکلاتی در تردد درون‌شهری و به‌ویژه‌ محورهای مواصلاتی استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود که سطح جاده‌ها لغزنده و رانندگی باید با احتیاط صورت بگیرد.

دولتی‌مهر تصریح کرد: با بارش برف به صورت متناوب تا اواخر هفته‌جاری در استان اردبیل شاهد کاهش دما در اغلب مناطق استان اردبیل خواهیم بود که در مناطق کوهستانی یخبندان و لغزندگی جاده‌ها به دلیل کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.