اردبیل؛

تداوم بارش برف به صورت پراکنده در استان اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش برف در مناطق مختلف استان همچنان به صورت پراکنده خواهد بود و از روز چهارشنبه شاهد افزایش دما خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، علی دولتی مهر افزود: بارش برف در مناطق مختلف استان اردبیل همچنان به صورت پراکنده خواهد بود و از روز چهارشنبه شاهد افزایش دما خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه از دیروز یکشنبه 24 بهمن بیشتر بارش برف در شهرستان نیر با هشت سانتی متر اتفاق افتاده است، تصریح کرد: سردترین منطقه استان نیز شهرستان مشگین شهر با دمای هشت درجه زیر صفر گزارش شده است.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل با بیان این مطلب که طبق پیش بینی ها بارش برف امروز تا عصر ادامه خواهد داشت، افزود: پیش بینی می شود که وزش باد و کولاک در مناطق کوهستانی و گردنه های استان اتفاق بیافتد.

دولتی مهر با یادآوری این مطلب که بیشترین بارش های عمدتا در مناطق مرکزی استان اتفاق افتاده است، اظهار داشت: پیش بینی می شود از چهارشنبه هفته جاری با افزایش دما روبرو باشیم اما از شنبه هفته آینده هوای استان با کاهش دما و بارش پراکنده مواجه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اخطارهای لازم برای ایمنی رانندگان در جاده ها صادر شده است، ادامه داد: دستگاه های مرتبط تاکنون اطلاعیه های لازم برای آگاهی رانندگان نسبت به وضعیت جاده ها و رعایت نکات ایمنی را انجام داده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.