طرح استعدادیابی میدانی شمشیربازی در اردبیل برگزار شد

رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت: دومین مرحله طرح استعدادیابی میدانی شمشیربازی در اردبیل برگزار شد.

هادی صباغی در حاشیه برگزاری این طرح افزود: طرح استعدادیابی میدانی شمشیربازی استان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در محل پیاده راه عالی قاپو اردبیل برگزار شد.

او اظهار کرد: در این طرح بانوان استعدادیاب هیات شمشیربازی استان اردبیل اقدام به شناسایی استعداد‌های بالقوه می‌کنند.

رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل بیان کرد: در این طرح، بازدید کنندگان ضمن آشنایی مقدماتی با شمشیربازی، بروشور حاوی اطلاعات، قوانین، نحوه بازی و فرم ثبت نام را دریافت کرده و همچنین راهنمایی‌های لازم برای مراجعه به هیات و نحوه فعالیت در رشته ورزشی شمشیربازی را دریافت می‌کنند.

صباغی از تداوم اجرای این طرح خبر داد و گفت: این طرح هر ماه ۲ بار تا اول مهرماه در محل پیاده راه عالی قاپو اردبیل اجرا خواهد شد.

او با بیان اینکه هیات شمشیربازی استان اردبیل یکی از هیات‌های موفق و برتر در سطح کشور است. اضافه کرد: برای استمرار این روند و حفظ جایگاه و رتبه استان اردبیل در کشور تربیت نسل جدید از اولویت‌های هیات شمشیربازی است.

رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل ادامه داد: هیات شمشیربازی استان برای رسیدن به اهداف مورد نظر سه موضوع استعدادیابی، آموزش و استفاده از ظرفیت و قابلیت‌های شهرستان‌های استان را محور برنامه‌های خود قرار داده است.

صباغی افزود: بر همین اساس اقدامات خوبی در شناسایی و استعدادیابی در استان انجام شده تا با تربیت و پرورش نسل جدید از جایگاه استان در این رشته ورزشی دفاع کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.