اردبیل؛

کولاک شدید در محور اسالم-خلخال

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: در حال‌حاضر کولاک شدید محور اسالم-خلخال را در بر گرفته است و انتظار داریم تا رانندگان برای تردد در این محور تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سرهنگ سید حجت فتاحی افزود: در حال‌ حاضر کولاک شدید محور اسالم-خلخال را در بر گرفته و تردد در این مسیر نیازمند تجهیزات زمستانی است که انتظار داریم رانندگان قبل از تردد در این مسیر وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی مجهز سازند.

وی با اشاره به اینکه محور صائین را نیز کولاک نسبتاً شدیدی در بر گرفته، افزود: در حال‌حاضر نیروهای راهداری و پلیس راه استان در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند تا در صورت بروز حادثه احتمالی در محورهای صائین و خلخال خدمات‌رسانی در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل با بیان اینکه بارش برف بیشتر جاده‌های استان را پوشش داده است، تصریح کرد: هم‌اکنون برخی از جاده‌های استان خیس و لغزنده گزارش شده است و از رانندگان انتظار داریم نکات ایمنی را در هنگام تردد در جاده‌های اردبیل رعایت کنند تا شاهد هیچ‌گونه حادثه در این محورها نباشیم.

فتاحی بیان کرد: پلیس راه استان اردبیل همگام با سایر سازمان‌ها از جمله ‌راهداری، اورژانس و هلال احمر در جاده‌های استان اردبیل مستقر شدند و مشغول خدمات‌دهی هستند تا بتوانند به وظیفه و رسالت خود عمل کنند که این مهم برای پلیس‌راه استان بسیار حائز اهمیت است.

وی از کاهش تلفات جاده‌ای اردبیل نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در سال گذشته استان اردبیل در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای رتبه نخست کشور را کسب کرد که در این زمینه مراسمی دیروز با حضور استاندار اردبیل برگزار و از عوامل اجرایی و دخیل در کاهش تلفات جاده‌ای در اردبیل تجلیل و قددرانی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.