اصفهان؛

ارسال 116 مقاله به چهارمین همایش ملی الگوی معماری و شهرسازی اسلامی نطنز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نطنز از ارسال 116 مقاله به چهارمین همایش ملی الگوی معماری و شهرسازی اسلامی شهرستان نطنز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین زینلی امروز در مراسم چهارمین همایش ملی الگوی معماری و شهرسازی اسلامی اظهار کرد: همایش امروز تحت حمایت «سیویلیکا» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز برگزار می‌شود و کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش، چهارمین همایش الگوهای ملی معماری و شهرسازی است که در این دانشگاه برگزار می‌شود، افزود: تعداد 116 مقاله و 91 پوستر و 17 سخنرانی از بیست دانشگاه سطح کشور به دبیرخانه این همایش ارسال‌ شده و توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نطنز تصریح کرد: انتظاری که از فارغ‌التحصیلان مهندسی معماری واحد نطنز می‌رود نقش‌آفرینی مثبت و به سزا در امر معماری و شهرسازی شهرستان داشته باشند که با توجه به مقطع ارشد این دانشگاه نهایت استفاده از فرصت‌هاست و دغدغه‌ها و موانع شهرستان در بحث معماری و میراث فرهنگی می‌تواند به کمک همین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با بهره‌وری از فرصت مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسؤولان شهری شهردار و فرماندار و مدیران میراث فرهنگی مطالبه و اعلام آمادگی کرده‌اند که از طرح‌های دانشجویان و اساتید در شهرستان استفاده کنند و امیدوارم خروجی این همایش ارائه طرح‌های ویژه برای آغاز طرح‌هایی برای اجرای الگوهای معماری اسلامی ایرانی در نطنز باشد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.