اصفهان؛

همایش شرکت های تعاونی دانشجویی در اصفهان برگزار می شود

همایش 'شرکت های تعاونی دانشجویی، گامی به سوی اقتصاد دانش بنیان' روز یکشنبه هشتم اسفند سالجاری در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این همایش به همت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان وابسته به جهاددانشگاهی واحد اصفهان و با همکاری اداره کل تعاون، کار و امور رفاهی استان اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان،  اعلام کرد: هدف از برگزاری همایش مذکور ایجاد شرایط لازم برای توسعه اشتغال مولد و پایدار در بخش تعاون برای اقشار جامعه و بویژه دانش آموختگان دانشگاه ها و آشنایی با شرایط ایجاد شرکت های تعاونی و خدمات و تسهیلات قابل ارائه به این شرکت هاست.

این همایش روز یکشنبه هشتم اسفند در تالار دکتر علی شریعتی واقع در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ساعت 9 صبح الی 11 برگزار خواهد شد.
همچنین در حاشیه این همایش نمایشگاه جشنواره ادواری عکس و پوستر با موضوع تعاون افتتاح می شود.

شرکت تعاونی (Co-operative) نوعی شرکت مشارکتی است که عده‌ای از افرادی که هم‌صنف یا تناسبی مشابه دارند برای دستیابی به منافع مشترک گردهم می‌آیند و سرمایه معینی را در میان می‌گذارند.
با اجرایی و تبیین شدن اصل ۴۴ قانون‌اساسی و خصوصی سازی بخش‌های دولتی، تعاونی‌ها به عنوان مهمترین و لایق‌ترین بخش خصوصی در این واگذاری مورد توجه قرار گرفتند و مزایای بسیاری را به خود اختصاص دادند. شرکت های تعاونی همچنین از مزایای معافیت های مالیاتی در برخی از انواع تعاونی ها برخوردارند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.