هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال؛

لیگ برتر فوتسال بدون آقای گل / جدال مرگ و زندگی در بالا و پایین جدول

در حساس ترين ديدار هفته هفدهم ليگ برتر فوتسال تيم های دبیری تبریز و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم می روند.

لیگ برتر فوتسال بدون آقای گل / جدال مرگ و زندگی در بالا و پایین جدولبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در حالی که لیگ برتر فوتسال به هفته بیست و چهارم رسیده است، اما روز سه‌شنبه 3 اسفند ماه دیدارهای معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال برگزار می شود. پیش از این قرار بود این بازی ها بیست و یکم دی ماه برگزار شد اما به دلیل درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی این مسابقات به زمان دیگری موکول شد. حساس ترین دیدارهای این هفته بین 2 تیم رده اولی و سومی گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز برگزار می شود. اتفاق جالب این هفته مسابقات این است که آقای گل لیگ برتر فوتسال، مهدی جاوید و محمد رضا سنگ سفیدی 2 تن از ملی پوشان فوتسال کشورمان به علت مسائلی درون تیمی دیگر در مسابقات شرکت نخواهند کرد.
 
دبیری تبریز – گیتی پسند اصفهان
حساس ترین دیدار هفته هفدهم بین 2 تیم دبیری و گیتی پسند در تبریز برگزار می شود. گیتی پسند اصفهان صدرنشین تا به اینجای مسابقات 54 امتیاز کسب کرده، البته شاگردان رضا لک با توجه به شکست بدی که مقابل مس سنگون در دیدار گذشته خود داشته اند در این بازی فرصت اشتباه ندارند و جایگاه آنها به شدت تهدید می شود. گیتی پسند با به ثمر رساندن 98 گل بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد البته نباید فراموش کرد که یک سوم گل های این تیم را مهدی جاوید به ثمر رسانده است و نبود وی امکان دارد برای این تیم مشکل ساز شود. از سوی دیگر دبیری این فرصت را دارد که با استفاده از امتیاز میزبانی فاصله خود را با صدر به حداقل برساند البته این تیم در هفته گذشته با دریافت 4 گل مقابل شهرداری ساوه یک پله سقوط کرد. شاگردان رضا لک در بازی رفت این تیم را با حساب 6 بر 3 شکست دادند.
 
شهرداری ساوه – تاسیسات دریایی تهران
شهرداری ساوه در حالی در این دیدار میزبان تاسیسات دریایی رده پنجمی است که این تیم توانست در بازی گذشته خود تیم دبیری را با نتیجه عجیب 4 بر یک در هم بکوبد و بازیکنان این تیم با یک روحیه عالی پا به میدان این مسابقه خواهند گذاشت. شهرداری ساوه هم اکنون در رده ششم جدول مسابقات حضور دارد و نزدیک ترین تیم به مدعیان بالای جدولی است.
تاسیسات دریایی تهران که دیگر تنها بازیکن ملی پوشش را نیز در اختیار ندارد و حواشی زیادی را در هفته گذشته پشت سرگذاشته است این هفته مهمان شهرداری است. شاگردان وحید شمسایی دیگر امیدی برای قهرمانی ندارند اما قطعا به دنبال این هستند که در پایان بهترین جایگاه را در جدول کسب کنند. تاسیسات موفق شد در بازی رفت شهرداری را شکست دهد.
 
فرش آرا مشهد – مس سونگون ورزقان 
دیگر مدعی قهرمانی این فصل تیم مس سنگون است که هم اکنون در رده دوم جدول حضور دارد و تنها 6 امتیاز با گیتی پسند صدرنشین فاصله دارد و شاگردان افضل این هفته مهمان تیم میان جدولی فرش آرا هستند و قطعا علاوه بر بازی خود نیم نگاهی به جدال 2 تیم دبیری تبریز و گیتی پسند اصفهان دارند. تیم مس با دریافت تنها 38 گل بهترین خط دفاع لیگ امسال را در اختیار دارد. مس با با توجه به پیروزی هفته گذشته مقابل گیتی پسند با روحیه ای بالایی پا به این مسابقه خواهد گذاشت. تیم فرش آرا نیز با توجه به داشتن امتیاز میزبانی و نتیجه که در بازی رفت مقابل شاگردان لفضل بدست آورده به این بازی بسیار امیدار است.
 
طرح و توسعه الوند قزوین – ملی حفاری اهواز
شاید اگر حواشی بازی ملی حفاری و گیتی پسند رخ نمی داد هم اکنون تیم حفاری نیز شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی داشت. حفاری اهواز در این فصل به راحتی توانسته است تیم های بالای جدولی را چالش بکشد و اگر در مقابل پایین جدولی ها امتیاز از دست نمی داد اکنون جزء مدعیان بود. تیم طرح توسعه الوند هم اکنون در قعر جدول حضور دارد و کاندیدای اصلی سقوط به لیگ یک است، تیم طرح و توسعه که در بازی مقابل دبیری در هفته بیست‌و‌دوم حاضر نشد، در هفته بیست‌و‌سوم مقابل یاسین‌‌پیشرو شکست خورد تا وضعیتش به مراتب وخیم‌تر از گذشته شود.
 
لبنیات ارژن شیراز – مقاومت البرز 
دیدار 2 تیم لبنیات ارژن شیراز و مقاومت با توجه به وضعیت و رتبه آنها در جدول حساسیت های خاص خود را دارد و اگر تیم مقاومت پیروز این دیدار شود، می‌تواند جایگاه ارژن را مال خود کند و به طور کامل خود را از منطقه خطر دور کند. ارژن از شش دیدار قبلی خود متحمل پنج شکست شده و روند نزولی را طی می‌کند، از سوی دیگر هم تیم مقاومت با تکیه بر جوانان خود تنها هدفش بقا در لیگ برتر است.
 
دانشگاه آزاد تهران  – آذرخش بندرعباس 
جدال این 2 تیم قعر نشین می تواند ناثیر بسیار زیادی بر روی تیم های سقوط کننده به لیگ یک داشته باشد. دانشگاه آزاد و آذرخش به فاصله یک امتیازی هم قرار دارند و برد دانشگاه آزاد در این دیدار می تواند آذرخش را به منطقه خطر بفرستد. دانشگاه آزاد با پیروزی خوبی که در دیدار قبل مقابل شهروند به دست آورد امیدوار شد تا در لیگ برتر باقی بماند. این مسابقه بهترین فرصت برای دانشگاه آزاد است تا خود را یک رده بالا بکشد. از سوی دیگر هم شاگردان روزپیکر به هیچ عنوان دوست ندارند یک شکست دیگر را این بار مقابل حریف مستقیم خود برای بقا متحمل شوند.
 
یاسین پیشرو قم – شهروند ساری 
 دیدار میانه جدولی‌ها در قم؛ هر دو تیم یاسین‌پیشرو و شهروند ساری از ابتدای فصل عملکرد پرنوسانی داشته‌ و همواره جزو تیم‌های میانه جدولی بوده‌اند. شاگردان حیدریان در چهار هفته گذشته به دو تساوی و دو پیروزی رسیده‌اند و اکنون با 29 امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارند. شهروند ساری نیز هفته گذشته در عین ناباوری بازی را به تیم دانشگاه آزاد واگذار کرد تا همچنان در رده هفتم جدول باقی بماند. نتیجه این دیدار تأثیر چندانی در جایگاه دو تیم در جدول ندارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار