رئیس کمیته فنی فوتسال:

اعضای جدید کمیته فنی فوتسال از نخبگان این رشته هستند

ترابیان گفت: بهترین نفرات به عضویت کمیته فنی فوتسال در آمده اند و همگی از نخبگان این رشته هستند.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال فدراسیون در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اعضاء جدید کمیته فنی فوتسال اظهار کرد: ما در کمیته فنی فوتسال دیدگاه ویژه ای داریم و تصمیم داریم از کسانی که به عنوان مربی، سرمربی و یا مدیر فنی مسئولیتی دارند استفاده نکنیم تا تصمیماتی که در این کمیته گرفته می شود، به دور از مصلحت اندیشی باشد.

وی ادامه داد: اعضای جدید نفرات نخبه فوتسال ایران هستند که نیازی به معرفی ندارند. سید مهدی ابطحی و ناصر صالح از اساتید و صاحب نظران این رشته هستند و در کنار این‌ها از آقای ساکت هم به عنوان مدیرتیم‌های ملی کمک خواهیم گرفت. عضویت او در کمیته فنی برای افزایش سرعت کارهاست چرا که کمیته فنی و سازمان تیم‌های ملی باید ارتباط بسیار نزدیکی با یکدیگر داشته باشند. آقای هنرپیشه نیز از فوتسالی‌های قدیمی است که در هیات فوتبال شیراز کارهای مدیریتی کرده و می‌تواند در این کمیته به ما کمک کند. از اعضای قدیمی هم، عمادی همچنان کنار ما خواهند بود. ضمنا خانم شهریاری از فوتبال ساحلی  و خانم رمضانی از فوتسال بانوان در کمیته فنی عضویت خواهند داشت.

ترابیان در ادامه در خصوص جدا شدن علی صانعی سرمربی تیم زیر 20 سال فوتسال از این کمیته گفت: برخی از افراد در این کمیته حضور ندارند اما ما از نظرات آنها استفاده خواهیم کرد. علی صانعی یکی از این افراد است که مورد تایید همگان است، فرد موثری است و به طور قطع در جلسات حضور دارد. وی در این جلسات هم در خصوص وضعیت تیم های ملی توضیح می دهد و هم در خصوص مسائل کلان که در جلسات مطرح می شود.

رئیس کمیته فنی فوتسال فدراسیون در پایان در مورد کاندید شدن محمد ناظم الشریعه برای بهترین سرمربی فوتسال جهان در سال 2016 خاطر نشان کرد: این مضوضع افتخار بزرگی برای ما است، اما ای کاش که این انتخاب توسط فیفا انجام می شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار