سرمربی ملی حفاری اهواز:

غیبت بازیکنان کلیدی و نداشتن سالن تمرین مناسب باعث افت ما شد

علاسوند گفت: دلایل افت ما در نیم فصل دوم مسابقات غیبت بازیکنان کلیدی ما و نداشتن سالن تمرینی مناسب بود.

غیبت بازیکنان کلیدی و نداشتن سالن تمرین مناسب باعث افت ما شدکیاوش علاسوند سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار آینده تیمش مقابل طرح توسعه الوند اظهار داشت: تک تک بازی های لیگ برتر فوتسال سخت است خصوصا دیدار های که در مقابل تیم های پایین جدولی برگزار می شود. تیم طرح و توسعه دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و قطعا با تمام توان مقابل ما ظاهر می شود.

وی ادامه داد: البته ما نیز با تمام توان پا به میدان این مسابقه خواهیم گذاشت و امیدوار هستیم بتوانیم روند خوب خود در بازی های گذشته را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز در پاسخ به سوالی در مورد دیدار قبلی تیمش مقابل تاسیسات دریایی تهران گفت: دیدار با تاسیسات دریایی حساس‌ترین بازی ما در نیم فصل دوم مسابقات بود و این قطعا در رتبه پایان فصل ما تاثیر بسیار دارد. در آن دیدار تاسیسات بازی را بهتر از ما آغاز کرد، اما رفته رفته توانستیم بر بازی مسلط شویم و تیم حریف را اداره کنیم و خوشبختانه نتیجه مورد نظرمان را کسب کردیم.

علاسوند در پایان در ادامه در خصوص نتایج خوب مقابل تیم های بالای جدولی و نتایج سینوسی مقابل تیم های میان جدولی و پایین جدولی گفت: ما در بیشتر بازی های خود در این فصل نتایج خوبی کسب کردیم و تنها باخت در مقابل ارژن شیراز و فرش آرا مشهد باعث شد تیم ملی حفاری در از کورس عقب بماند و فکر میکنم از دلایل اصلی این موضوع نبود بازیکنان کلیدی ما و نداشتن سالن تمرینی مناسب در نیم فصل دوم است، البته داوری نیز در این 2 دیدار تاثیر داشته است. فکر می‌کنم این موارد از دلایل افت ما در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار