سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز:

در دیدار با مقاومت به اهداف مورد نظرمان رسیدیم

علاسوند گفت: در دیدار با مقاومت به اهداف مورد نظرمان رسیدیم و از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم.

کیاوش علاسوند سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار این تیم مقابل مقاومت البرز گفت: در روند بازی های خوبی که داشتیم این دیدار را خوب شروع کرده و با وجود 7 بازیکن غایبی که داشتیم به اهداف خود رسیدیم.

وی ادامه داد: در این بازی از بازیکنان 17 تا 18 ساله تیمم استفاده کرده و از عملکرد آنها بسیار راضی هستم و قطعا در بازی های آینده نیز از حضور آنها بهره خواهم برد، تیم مقاومت در هفته های گذشته نتایج خوبی را کسب کرده بود و بازیکنان این تیم بسیار آماده بودند اما در نهایت این تیم حفاری بود که تاکتیک خود را در زمین پیاده کرد.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز در مورد شرایط نیم فصل اول مسابقات اظهار داشت: نیم فصل اول در شرایط بسیار خوبی برگزار شد و تیم ما تجربیات زیادی را بدست آورد و متوجه شدیم که هر موقع تیممان به حاشیه رفت ما دچار مشکل شدیم و سعی می کنیم تمرکزمان را روی بازی بگذاریم و بهترین کیفیت را ارئه دهیم.

علاسوند در پایان خاطر نشان کرد: در نیم فصل نه بازیکنی به ما اضافه می شود و نه بازیکنی جدا می شود و در ادامه مسابقات سعی می کنیم از جوانان تیم بیشتر استفاده کنیم و بیشتر به آنها میدان دهیم. از چهارشنبه نیز دوباره تمرینات ما آغاز می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار