علاسوند: بازی بسیار بدی را به نمایش گذاشتیم/ یاسین پیشرو، برنده واقعی بود

سرمربی تیم حفاری اهواز گفت: از عملکرد بازیکنانم مقابل یاسین پیشرو قم راضی نیستم و این دیدار بدترین بازی فصل ما بود.

کیاوش علاسوند سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار تیمش مقابل یاسین پیشرو قم اظهار کرد: بازی را خوب شروع نکردیم و در همان ابتدا تیم با انگیزه یاسین پیشرو توانست با به ثمر رساندن 2 گل ما را شوکه کند، خوشبختانه بازیکنان تیم ما به خود آمدند و توانستند نتیجه را 3 بر 2 به سود ما کنند و در نهایت بازی با حساب 5 بر 3 به پایان رسید.
 
وی ادامه داد: ما امروز تنها توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و برنده واقعی محمدرضا حیدریان و تیم خوبش بود، تیمی که بسیار یک دست و هماهنگ بود و به خوبی ما را به چالش کشید، آنها بسیار قابل احترام بودند و غرور بازیکنان تیم نیز برای ما مشکل ساز شد.
 
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در پاسخ به سوالی در خصوص بازی آینده مقابل گیتی پسند و حواشی که ممکن است در این دیدار رخ دهد گفت: دیدگاه من این است که دیدار رفت تمام شده است و تمامی فکر و تمرکز ما بر روی دیدار برگشت است و قطعا اگر حواشی وارد مسابقه شود به ضرر هر 2 طرف است.
 
علاسوند ادامه داد: سعی می کنیم که یک بازی بدون حاشیه ای ارائه دهیم تا تمامی جامعه فوتسال از آن لذت ببرند و امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار