سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز:

گزینش بازیکنان جدید در تیم ملی، جان تازه ای به فوتسال می دهد

علاسوند گفت: انتخاب بازیکنان جدید برای تیم ملی فوتسال می تواند باعث ایجاد انگیزه در بازیکنان جوان شود تا این ورزش پرطرفدار کشور جان تازه ای بگیرد.

کیاوش علاسوند سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز  به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیاوش علاسوند در مورد دعوت بازیکنان جدید به تیم ملی فوتسال خاطر نشان کرد: انتخاب بازیکنان جدید برای تیم ملی بسیار مفید و کار ارزنده ای است که علاوه بر ایجاد انگیزه بین بازیکنان جوان و با استعداد، باعث می شود که جایگزین های مناسبی برای نفرات اصلی در تیم ملی داشته باشیم و از لحاظ تامین بازیکن مشکلی برایمان وجود نخواهد داشت.

تیم حفاری در حال حاضر 5 بازیکن جدید در تیم ملی بزرگسالان و 3 بازیکن در تیم امید دارد که به طور قطع حضور این بازیکنان در تیم باشگاهی به سود ما خواهد بود اما زمانی که بحث منافع ملی در میان باشد، باید نگاه کلان داشت و فکر می کنم تیم ملی فوتسال باید در اولویت باشد.

سرمربی حفاریس اهواز در خصوص دیدار این تیم مقابل آذرخش بندر عباس اظهار کرد: به علت حضور تماشگران پر شور و پر تعداد آذرخش بازی برای هر تیمی در بندر عباس دشوار است و همیشه فشار زیادی بر تیم مهمان وارد می شود، البته سعی ما بر این است که روندی خوب خود را ادامه دهیم و بتوانیم با یک بازی زیبا و کسب امتیاز در بین تیم های بالای جدولی بمانیم.

علاسوند در پاسخ به سوالی در مورد عملکرد نا مطلوب تیمش در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: دلیل این موضوع غیبت و محرومیت بازیکنان تیم ما بعد از بازی با گیتی پسند است، متاسفانه از آن بازی تا دیدار هفته گذشته،در هر هفته 2 الی 3 غایب داشتیم و همین موضوع به ما ضربه زد. خوشبختانه در بازی فردا به غیر از پیمان حفیظی تمامی نفرات را در اختیار داریم و با انگیزه بالایی پا به میدان این مسابقه خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز در همین خصوص افزود: از دیگر مشکلات ما در نیم فصل دوم مسابقات، نداشتن یک سالن استاندارد و بزرگ است. در نیم فصل نخست مسئولان مربوط یک سالن خوب و بزرگ را در اختیار ما قرار داده بودند اما در این نیم فصل مسئولان نفت همکاری لازم را به عمل نیاوردند و مجبور هستیم در یک سالن کوچک تمرین کنیم و از شرایط مسابقه کمی دور می شویم. متاسفانه به غیر مسئولان تیم ملی حفاری، هیچ کس همکاری لازم را با تیم ندارد. باید توجه داشت که ملی حفاری متعلق به مردم خوزستان است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار