هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال؛

جدال غول های زخمی در اصفهان / دبیری تبریز، نحسی رده دوم و جدال با فرش آرا

در حساس ترين ديدار هفته بیست و چهارم ليگ برتر فوتسال تيم های گیتی پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی تنها 3 هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور باقی مانده که روز یکشنبه هشتم اسفند ماه، هفته بیست و چهارم این رقابت ها با برگزاری 7 دیدار در 7 شهر پیگیری می شود. در حساس ترین دیدار های این هفته گیتی پسند اصفهان میزبان تاسیسات دریایی تهران است و در شهر کرج مقاومت میزبان مس سنگون است، دبیری تبریز نیز میزبان فرش آرا مشهد است.

گیتی پسند اصفهان – تاسیسات دریایی تهران

حساس ترین دیدار این هفته بین 2 تیم نامی لیگ برتر فوتسال برگزار می شود. تیم گیتی پسند که میزبان این مسابقه حساس است بعد از متحمل شدن 2 شکست متوالی مقابل نمایندگان شهر تبریز جایگاه خود را در خطر می بیند و امیدوار است بتواند با حمایت هوادارن خود هر 3 امتیاز این دیدار را کسب کند، شاگردان رضا لک تنها 4 امتیاز با تیم رده دومی دبیری فاصله دارند و برای قهرمانی باید از 9 امتیاز باقی مانده 6 امتیاز کسب کنند، این تیم هفته آینده باید به مصاف ملی حفاری اهواز برود. از سوی دیگر تاسیسات دریایی تهران در شرایط بسیار بدی به سر می برد و همانند تیم رقیب هر 2 بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته است و حتی جایگاه پنجمی این تیم در خطر است.

ملی حفاری اهواز – یاسین پیشرو قم

تیم دوباره احیا شده ملی حفاری اهواز این هفته میزبان یاسین پیشرو قم است، شاگردان کیاوش علاسوند از 5 دیدار آخر خود تمامی امتیازات را کسب کرده اند و دوباره خود را در میان مدعیان لیگ می بینند، این تیم بعد از گیتی پسند صدر نشین بهترین خط حمله لیگ را دراختیار دارد و حتی روی کاغذ شانس برای قهرمان شدن دارد. یاسین پیشرو میان جدولی در هفته های اخیر بخاطر استفاده از یک بازیکن مشخص حواشی داشته است، این تیم هم اکنون با 26 امتیاز در رده دهم جدول حضور دارد، دیدار رفت این تیم با حساب 4 بر صفر به سود اهوازی ها به پایان رسیده است.

مقاومت البرز –  مس سونگون ورزقان

تیم مقاومت با وجود شکست 7 بر یک مقابل ارژن شیراز اما خطر سقوط را احساس نمی کند اما این هفته بازی این تیم برای تیم های بالای جدولی اهمیت بسیار فراوانی دارد، مقاومت هم اکنون در رده یازدهم جدول حضور دارد. از سوی دیگر شاگردان افضل بعد از تساوی مقابل فرش آرا مشهد جایگاه دوم را از دست دادند، البته هنوز اعتراضات در خصوص این دیدار پابرجاست زیرا مسئولان فرش ارا معتقد هستند گل ثانیه های پایانی آن ها به نا حق نادیده گرفته شده است، تیم مس 5 امتیاز فاصله دارد. مس در دیدار رفت موفق شد در تبریز شاگردان رضا فلاح را با حساب 2 بر یک شکست دهد.

دبیری تبریز – فرش آرا مشهد

نزدیک ترین تیم به صدر جدول یعنی دبیری تبریز این هفته میزبان فرش آرا مشهد است، رده دوم پس از دست به دست شدن بین 2 تیم همشهری دبیری و مس دوباره به شاگردان اصغری مقدم رسید و این تیم امیدوار است علاوه بر کسب نتیجه مناسب مقابل فرش ارا شاهد نتیجه نگرفتن دیگر رقبا باشد، دبیری هفته گذشته موفق به شکست تیم گیتی پسند شد و با روحیه ی بالای پا به میدان مسابقه خواهد گذاشت.مسئولان فرش آرا مشهد بعد از اتفاقاتی که در مقابل مس برایشان افتاد عنوان کردند که در بازی مقابل دیگر تیم تبریزی حاضر نمی شوند. البته برگزاری این دیدار هنوز مشخص نیست و اما و اگرهای زیادی دارد.

لبنیات ارژن شیراز – دانشگاه آزاد تهران

تیم شیرازی با پشت سر گذاشتن یک برد پر گل به مصاف تیم دانشگاه می رود. دانشگاه آزاد کار سختی برای ماندن در لیگ دارد و با تیم آذرخش 4 امتیاز فاصله دارد و باید از این بازی امتیاز بگیرد و شاید در همین دیدار تمامی آرزوهایش بر باد رود. ارژنی ها نیز در حاشیه امنیت به سر می برند و به دنبال بهبود جایگاه خود هستند.

شهروند ساری – آذرخش بندرعباس

شهروند ساری میزبان اگر در کارهای دفاعی به اندازه کارهای هجومی خوب بود قطعا جزء تیم های بالای جدولی بود، این تیم در 23 بازی قبلی خود موفق به زدن 80 گل شده است که بعد از تیم های گیتی پسند و حفاری بهترین خط آتش لیگ را در اختیار دارد، البته این تیم 85 گل نیز دریافت کرده است و همین موضوع باعث شده تا در رده هفتم جدول جا خوش کند. در سوی دیگر میدان آذرخش بندر عباس شانس این را دارد تا در زمین شهروند ساری خیال خود را از ماندن در لیگ برتر راحت کند البته این موضع بستگی به دیدار 2 تیم لبنیات ارژن شیراز و دانشگاه آزاد تهران دارد. دیدار رفت این 2 تیم با برتری شهروند پایان یافت.

طرح و توسعه الوند قزوین – شهرداری ساوه

شهرداری ساوه در حالی در این دیدار مهمان تیم قعر جدولی طرح و توسعه الوند قزوین است که این تیم توانست در بازی گذشته خود تیم تاسیسات دریایی را با نتیجه عجیب 3 بر 2 شکست دهد و بازیکنان این تیم با روحیه عالی پا به میدان این مسابقه خواهند گذاشت. شهرداری ساوه هم اکنون در رده ششم جدول مسابقات حضور دارد و نزدیک ترین تیم به مدعیان بالای جدولی است و حتی می تواند امیدوار باشد جایگاه شاگردان شمسایی را از آن خود کند. از سوی دیگر به نظر می رسد تیم بی نظم و بی برنامه طرح و توسعه محکوم به سقوط به لیگ پایین تر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار