افضل: برای کمیته فوتسال خراسان رضوی متاسفم!/ سرپرست فرش آرا، قرچک را هم به منجلاب کشید

سرمربی مس سونگون گفت: برای کمیته فوتسال و ورزش خراسان رضوی متاسفم که چنین سالنی را برای مسابقاتی در سطح عالی انتخاب و معرفی می کنند.

علی افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از دیدار جنجالی مقابل فرش آرا در مشهد اظهار داشت: با نتیجه بازی و اینکه مساوی می شود یا تیم مشهد برنده اعلام می شود کاری ندارم و تنها برای کمیته فوتسال کشور و کمیته فوتسال، تربیت بدنی و هیئت فوتبال خراسان رضوی متاسفم که دیدار های به این مهمی و با این سطح بالا را در چنین سالنی که تنها پیدا کردن آدرسش دو ساعت به طول انجامید، برگزار می کنند.

وی ادامه داد: برای مردم و تماشاگران این بخش از کشورمان احترام زیادی قائل هستم و اگر قصد شما کمک به این تماشاگران هست بازی ها را در چنین سالنی برگزار نکنید و به نحوی دیگر حمایت و کمک کنید.

افضل افزود: برای تیم فرش آرا و کادر فنی اش و مرتضایی احترام زیادی قائل هستم و بسیار تیم و مدیریت خوبی دارند اما متعجبم که چرا هیئت مدیره این تیم سرپرستی را از تهران برای این تیم می آورد، این فرد قرچک را به منجلاب کشیده و به مشهد آمده است تا فوتسال این شهر را به منجلاب ببرد فرش آرایی که با این همه هزینه پارسال هشتم نهم یا در هر رتبه قرار گرفت؛ امسال چندم می شود.

سرمربی مس سونگون اظهار داشت: قبل از بازی در مورد مسائل فنی صحبت نکرده ام و الان نیز این کار را نمی کنم، فقط برای کمیته فوتسال و ورزش و  جوانان خراسان رضوی متاسفم که چنین سالنی را برای مسابقاتی با این سطح انتخاب و معرفی می کنند.

وی در مورد صحنه ای که منجر به گل دوم فرش آرا شد گفت: به دلیل شرایطی که در زمان گلزنی فرش آرا به وجود آمد و سوت داور که خبر از پایان بازی می داد، فکر می کنم گل مردود است.

افضل در مورد اعلام نتیجه توسط ناظر فدراسیون گفت: ناظر باید مرد باشد بگوید که نتیجه چه شده است! تماشاگر که ما را نمی کشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار