هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال؛

توسعه الوند به حقش رسید/ قهرمانی در یک قدمی گیتی پسند/ رقبا به دنبال صدر نشین

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال با برتری گیتی پسند، حفاری اهواز و شکست فرش آرا مشهد پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  قطار لیگ برتر فوتسال ایران به ایستگاه بیست و چهارم رسید و سرنوشت قهرمانی را به دو هفته انتهایی کشاند و همچنین سرانجام ماندن یا نماندن سه تیم انتهای جدول نیز در هفته آینده مشخص خواهد شد.

حفاری اهواز ۵ – ۳ یاسین پیشرو قم

گلزنان حفاری: طالبی(۲)، حفیظی، توکلی(۲)؛ یاسین پیشرو: مجیدی پور، ایثاری(۲)

جدال حفاری و یاسین پیشرو در اهواز برای دو تیم فقط از لحاظ تثببیت و ارتقا جایگاه اهمیت داشت و دو تیم با آرامش به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان علاسوند با پیشی گرفتن از رقیب خود؛ بازی را به خوبی آغاز کردند و در ادامه هر چند با چند اشتباه دروازه خود را باز شده دیدند اما در انتهای بازی با نتیجه پنج بر سه پیروز شدند تا سه امتیاز به داشته ها خود بیافزایند.

توسعه الوند قزوین ۴ – ۵ شهرداری ساوه

گلزنان: محمدی(۳) (توسعه)؛ رهنما(۳)، تقی زاده، کوهستانی(شهرداری)

دیدار حساس برای قزوینی ها در خانه در جدال با شهرداری ساوه آغاز شد و نماینده ساوه بود که بازی را در دست گرفت و سه بر یک از حریف پیش افتاد. در ادامه قزوینی ها خود را به آب و آتش زدند اما دو گل دریافت کردند و تلاش های زیاد آن ها در نهایت در دقایق انتهایی سه گل را در پی داشت تا با نتیجه پنج بر چهار شکست را بپذیرند و سقوط کنند.

گیتی پسند اصفهان ۳ – ۲ تاسیسات د. تهران

گلزنان: مورنو، اسماعیل پور، عالیقدر(گیتی)؛ وفایی، تیاگو(تاسیسات)

گیتی پسند در اصفهان میزبان تاسیساتی بود که برای حفظ آبرو به میدان آمده بود. اما در همان آغاز بازی گیتی به گل رسید تا بازی را داغ و داغ تر کند. در ادامه جدال آنچنان شد که شاگردان لک دو بر یک از یاران شمسایی پیش بیفتند و ادامه جدال حساس در اصفهان منجر به پیروزی گیتی پسند شود و تقریبا در آستانه قهرمانی قرار بگیرند و بازی شایسته ای از هر دو تیم شاهد بودیم.

دبیری تبریز ۳ – ۲ فرش آرا مشهد

گلزنان: احمدی(۲)، اصغری مقدم(دبیری)؛ بهادری، احمدی(فرش آرا)

جدال دبیری که نزدیک ترین رقیب به گیتی پسند بود در تبریز با فرش آرا با گلزنی میهمان آغاز شد و کوران بازی آنجایی به اوج خود رسید که تساوی دو دو در اواسط نیمه دوم حاصل شد و شاگردان اصغری مقدم که نمی خواستند بازنده دیدار باشند گل سوم خود را نیز به ثمر رساندند تا سه بر دو پیروز باشند و همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده گیتی پسند باشند.

مقاومت البرز ۱ – ۶ مس سونگون

گلزنان: قنبرزاده (مقاومت)؛ عزتی(۳)، تاینان، جابری، خیام(مس)

مس سونگون که با تساوی مقابل فرش آرا از کورس کمی دور شده بود برای رسیدن به مدعیان بالای سری در کرج با گلزنی بازی را داغ کرد و ادامه بازی را با اداره و امید به اینکه گیتی پسند و دبیری مقابل حریفان نتیجه نگیرند؛ پیگیری کرد و در انتها برتری پر گلی را برای خود ثبت کرد تا مقاومت البرز دومین بازی پیاپی شکست سنگین را متحمل شود.
مسی ها همچنان امیدوار به آینده برای کسب مقام قهرمانی تلاش میکنند و روی کاغذ شانس قهرمانی دارند.

ارژن شیراز ۲ – ۱ دانشگاه آ. تهران

گلزنان: رحمانی، برمشوری(ارژن)؛ گل بخودی(رحمانی) (دانشگاه)

جدال ارژن و دانشگاه که برای دانشگاهی ها بسیار مهم بود در شیراز آغاز شد و ارژنی ها که تنها برای حفظ آبرو و انجام بازی جوانمردانه پیگیر این دیدار بودند اولین چرغ را روشن کردند و بازی را یک بر صفر به سود خود کردند. اما در ادامه تلاش ها ی دو تیم برای هر کدام از تیم یک گل در بر داشت تا برتری دو یک ارژن در پایان بازی رقم بخورد و دانشگاهی ها بیش از پیش سقوط در حس کنند.

شهروند ساری ۴ – ۲ آذرخش بندرعباس

گلزنان: عظیمایی(۲)، ره انجام، منتظر(شهروند)؛ نصرالله زاده، چراغی(آذرخش)

جدال شهروند و آذرخش که برای آذرخشی برای تثبیت خود در لیگ برتر بسیار مهم بود در سالن سید رسول حسینی آغاز شد و شهروندی ها گل نخست را به ثمر رساندند و ادامه بازی با تلاش دو طرف یک گل برای دو تیم به ثمر رسید تا برتری دو یک شهروند رخ دهد. اما در ادامه آذرخشی ها به گل تساوی رسیدند تا چند دقیقه انتهایی را امیدوار تر پیگیری کنند که در ادامه شهروند اجازه خودنمایی به حریف در زمین خودی نداد و با دو گل دیگر بازی را چهار بر دو به سود خود به اتمام رسانید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار