شمسایی: سال آینده در تیمی خواهم بود که شانس قهرمانی دارد

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران: با قدرت این را می گویم که فصل بعد به تیمی می روم که بتوانم همراه آن قهرمان شوم.

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار آینده تیمش مقابل شهرداری ساوه اظهار کرد: قطعا بازی دشواری خواهد بود. متاسفانه در این فصل شرایط تیم به هیچ خوب نبوده است. تیم شهرداری نیز حریف سرسخت و جنگنده ای است و با با توجه به حضور تماشگران پر شور ساوه ای باید تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه متاسب به کار ببریم.
 
 وی ادامه داد: تیم فوتسال شهرداری با برد خوبی که مقابل تیم دوم جدول کسب کرد با روحیه‌ی بالایی به این مسابقه خوهد گذاشت و تیم ما با شکستی که مقابل حفاری داشت با شرایط نه چندان مطلوب به مصاف شهرداری می رود.
 
 شمسایی در خصوص بازی هفته گذشته مقابل حفاری اهواز گفت: می توانستیم پیروز دیدار مقابل حفاری باشیم و فرصت های زیادی برای به ثمر رساندن گل را هدر دادیم. تیم حفاری از این فرصت استفاده کرد و توانست با استفاده از تجربه بالای خود تیم ما را شکست دهد.
 
 سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در ادامه در خصوص حواشی اطراف ملی پوشان فوتسال کشورمان در هفته های گذشته خاطر نشان کرد: من کاری به دیگر بازیکنان ندارم و تنها در خصوص سنگ سفیدی صحبت می کنم، یک سری اصل و اصول در فوتسال وجود دارد، به هر حال وی بازیکن تاسیسات دریایی تهران است و در کمتر از 3 سال افتخارات بسیاری را کسب کرده است. سنگ سفیدی تاثیر گذار ترین بازیکن تیم بوده که متاسفانه عقب گرد داشته و کنار گذاشتن وی ربطی به یک یا 2 بازی اخیر ندارد.
 
وی افزود: قطعا در 4 بازی آینده ما سنگ سفیدی را در اختیار نخواهیم داشت و امیدوارم این عمل باعث شود تا وی دوباره به روزهای خوبش برگردد و مطمئن باشد که کنار گذاشتنش به خاطر خودش بوده و غیر از این دلیلی نداشته است.
 
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به سوالی در مورد ماندن سنگ سفیدی در باشگاه تاسیسات دریایی تهران گفت: این تصمیمی است که سنگ سفیدی خود باید بگیرد، فکر می کنم که قرارداد وی با تاسیسات دریایی در پایان فصل به اتمام می رسد و ماندن و یا رفتنش دست خودش است.
 
وحید شمسایی در پایان در خصوص وضعیت خود برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر فوتسال بیان کرد: با قدرت این را می گویم که فصل بعد به تیمی می روم که بتوانم همراه آن قهرمان شوم. سال 95 بسیار سال بدی برای من بود و امیدوارم بتوانم این ناکامی را در سال 96 جبران کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار