بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران:

دانشگاه آزاد برای کسب پیروزی پا به میدان گذاشته بود

رئیسی گفت: این دیدار برای دانشگاه آزاد حکم فینال را داشت وآنها برای کسب پیروزی پا به میدان گذاشته بودند.

مجید رئیسی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص دیدار تیمش مقابل دانشگاه آزاد اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به بردی که دانشگاه آزاد در نیم فصل نخست بدست آورده بود، بازیکنان آنها انگیزه بالای داشتند.

وی ادامه داد: با لطف خدا در حالی که تا دقایق پایانی بازی از حریف عقب بودیم تواستیم پیروز میدان باشیم و روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی در پاسخ به سوالی در مورد بازی زیبایی دانشگاه آزاد بیان کرد: این دیدار برای دانشگاه آزاد حکم فینال را داشت زیرا آنها هفته های آینده بازی های دشواری را پیش روی دارند. زمین بازی هم خیلی به تیم دانشگاه آزاد کمک کرد و بازی برای ما در این شرایط کمی دشوار بود.

رئیسی در ادامه در خصوص داوری بازی گفت: داوران بازی در نیمه نخست تمرکز خوبی نداشتند و در چند صحنه اشتباهاتی را انجام دادند اما در نیمه دوم بهتر عمل کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات لیگ در سطح بسیار بالایی برگزار می شود و جذابیت بازی ها بسیار بالا است و تمامی تیم ها به شدت برای پیروزی مبارزه می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار