سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد:

عملکرد بازیکنانم رضایت بخش بود/ مسئولان علاقه ای به فوتسال ندارند

مرتضائی گفت: عملکرد شاگردانم در دیدار مقابل تاسیسات دریایی رضایت بخش بود و امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مجید مرتضائی پس از شکست تیمش مقابل تاسیسات دریایی تهران بیان کرد: باید بگویم تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور داشتند از بازی زیبای دو تیم لذت بردند، تمام بازیکنان تاسیسات در این بازی حضور داشتند اما در این دیدار حساس سه بازیکن اصلی مان را در اختیار نداشتیم. در مجموع از عملکرد شاگردانم رضایت دارم و امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

وی ادامه داد: گاهی اوقات در بازی های حساس و سرنوشت ساز به یک جرقه نیاز است تا بتوان سرنوشت بازی را تغییر داد، من معتقدم روی گل چهارم تیم حریف داور می توانست عملکرد بهتری را ارائه دهد و همین گل باعث شد تا شیرازه تیم ما به طور کلی از هم پاشیده شود. ازطرفی موقعیت های زیادی هم بازیکنان مان بدست آوردند که با بی دقتی یا عکس العمل خوب مصطفی نظری مواجه شدند. بازیکنان تاسیسات از تجربه شان به نحو احسن استفاده کردند و توانستند تیم ما را با اختلاف سه گل شکست دهند.

سرمربی تیم فرش آرا در مورد درگیری بازیکنان فرش آرا و هواداران تاسیسات دریایی عنوان کرد: یکی از بازیکنان تیممان که سال گذشته در عضویت تیم تاسیسات دریایی قرار داشت از رفتار هواداران تیم حریف عصبانی شده بود و همین موضوع باعث شد تا در پایان بازی درگیری و جنجال درست شود. فوتسال زیبایی های زیادی دارد. امیدوارم در دیدارهای آینده شاهد بازی های زیباتری از تیم های باشگاهی کشورمان باشیم.

مرتضائی درباره وضعیت فوتسال کشورمان گفت: به نظر من وضعیت فوتسال کشورمان روشن است و قرار نیست اتفاق خاصی در آن رخ دهد. به طور حتم ناظم الشریعه با قدرت به کارش در تیم ملی فوتسال ادامه خواهد داد. ولی فکر می کنم مسئولان فدراسیون فوتبال توجه ویژه ای به قرارداد ناظم الشریعه ندارند و باید تلنگری به اعضای فدراسیون فوتبال وارد شود تا از فوتسال حمایت بیشتری کنند. چرا که هم اکنون فوتسال جور فوتبال را می کشد.

وی در ادامه عنوان کرد: امیدوارم شرایط طوری اتفاق بیافتد که مسئولان از تیم ملی فوتسال همچنان حمایت کنند تا این تیم بتواند عنوان سومی جام جهانی را در سال های آینده نیز تکرار نماید. مطمئن باشید با این پتانسیل بالایی که در فوتسال کشورمان وجود دارد کسب عنوان قهرمانی یا دومی جهان دور از دسترس نیست.

سرمربی فرش آرا مشهد درمورد شغل دوم برخی بازیکنان تیم ملی فوتسال توضیح داد: تا آنجایی که اطلاع دارم بازیکنان تیم ملی فوتسال شغل دیگری ندارند. به نظرم بعد از عنوان سومی تیم ملی فوتسال در جام جهانی نظر مردم کشورمان نسبت به این رشته ورزشی تغییر کرده است. اما برایم جای تعجب دارد که نگاه مسئولان به فوتسال همچون گذشته است و هیچ تغییر خاصی در آن ایجاد نشده است،چرا که بیشتر وقت مسئولان فدراسیون صرف تیم ملی فوتبال و شخص کارلوس کی روش شده است. درست است که کی روش در این سال ها زحمت زیادی را برای فوتبال کشورمان کشیده است اما نباید از فوتسال هم غافل شد و بهتر است مسئولان تفاوتی بین این 2 رشته قائل نشوند.

مرتضائی درباره شخص کفاشیان و اینکه چقدر برای فوتسال وقت می گذارد، افزود: من مدیریت کفاشیان را قبول دارم، اما ارزش و شان فوتسال کشورمان خیلی بیشتر از این است و باید شخصی سرکار بیاید که تمام تمرکز و فکرش معطوف به فوتسال باشد. خوشبختانه هم اکنون افرادی را در مجموعه فوتسال داریم که از توانایی بالایی در امر مدیریت برخوردار هستند.

سرمربی فرش آرا در پایان با اشاره به صحبت های حسین شمس که گفته بود افتخاری همانطور که استقلال را نابود کرد تیم ملی فوتسال هم از بین خواهد برد، این چنین پاسخ داد: من این حرف شما را قبول ندارم و باید بگویم افتخاری زحمات زیادی برای فوتسال کشورمان کشیده است. افتخاری هنوز هم علاقه مند است به فوتسال باز گردد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار