اصفهان؛

پاداش دانشگاه اصفهان به مقاله های نیچر و ساینس

دانشگاه اصفهان به تولیدکنندگان آثار علمی چاپ شده در مجله های نیچر (Nature) و ساینس (Science) مبلغ 400 میلیون ریال اعتبار پژوهشی و تشویق مالی به عنوان پاداش پرداخت می کند.

مجله نیچر (Nature) از سال ۱۸۶۹ میلادی تاکنون منتشر می‌شود و یک نشریه هفتگی جامع است که در رده نخست نشریه های علمی جامع و در میان پرارزش‌ترین مجله‌های علمی جهان قرار دارد. این نشریه ارجاع داده شده‌ترین مجله علمی است.
مجله ساینس (Science) نیز از سال ۱۸۸۰ تا کنون به عنوان یک نشریه هفتگی جامع علمی منتشر می شود و از معتبرترین نشریه های علمی دنیا بشمار می آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،
روابط عمومی دانشگاه اصفهان  اعلام کرد: شیوه نامه اعطای پاداش به تولید کنندگان علم برتر در شورای تخصصی پژوهش و فناوری و هیات رئیسه دانشگاه به تصویب رسید.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان گفت: بر اساس این شیوه نامه به چاپ آثار علمی در مجله های ساینس (Science) و نیچر (Nature) مبلغ 400 میلیون ریال اعتبار پژوهشی و تشویق ریالی به عنوان پاداش تعلق می گیرد.

دکتر امیر رحیمی افزود: همچنین به آثار علمی چاپ شده در مجله های 20 درصد اول (علوم پایه و فنی و مهندسی) و 40 درصد اول ( علوم انسانی) در محدوده 30 تا 200 میلیون ریال پاداش تعلق می گیرد.

به گفته معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان، اجرای این شیوه نامه درباره آثار برتر سال 2016 به زودی انجام خواهد شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: شیوه نامه اعطای پاداش به تولید کنندگان علم برتر در راستای تاثیر آثار برتر اعضای هیات علمی در ارتقای جایگاه دانشگاه در نظام های رتبه بندی داخلی و خارجی به تصویب رسید.
دانشگاه اصفهان با حدود 13 هزار دانشجو و 660 عضو هیات علمی یکی از دانشگاه های جامع و برتر کشور است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.