اصفهان؛

برگزاری نخستین همایش ملی نانو در دانشگاه آزاد کاشان

نخستین همایش ملي نانو ساختارها ،‌علوم و مهندسي نانو با حضور مسوولين و صاحب نظران نانوی كشور در دانشگاه آزاد اسلامي كاشان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر اجرایی این همایش ملی ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت،  برگزاری کنفرانس به صورت سالیانه با همکاری ستاد نانو کشور  و برگزاری بین المللی آن در سال‌های آینده را هدف از برگزاری این کنفرانس برشمرد.
معصومه فیروزی، با اشاره به اینکه استان‌های مازندران و فارس بهترین مقالات را به این کنفرانس ارائه کرده‌اند، گفت: دانشگاه‌های شهرستان کاشان نیز با ارائه 50 مقاله در زمینه‌های شیمی، نساجی و فیریک مشارکت خوبی در برگزاری این کنفرانس داشتند.
وی، سخنرانی سيد مهدي رضايت، رییس کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری را در این کنفرانس یادآورشد و گفت :50 مقاله برتر نسبی این کنفرانس در مجله های علمی کشور به چاپ خواهد رسید.
عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي كاشان، بااشاره به پذیرش 190 مقاله از بین 300 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش از سراسر کشور گفت: بیشتر مقالات ارائه شده در این کنفرانس در زمینه نانوفیزیک ، نانو شیمی ،نانو پلیمر ، نانو الکترونیک و نانو ساختارها از استان‌های اصفهان وتهران است.
فیروزی، برگزاری کارگاه‌ آموزشی را نیز از برنامه های جنبی این همایش برشمرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.