اصفهان؛

اصفهان و تهران صاحب بيشترين مقالات ارسالی به کنفرانس ملی نانو

استانهای اصفهان و تهران بیشترین مقالات ارائه شده به کنفرانس ملی نانو با موضوع نانوفیزیک و شیمی ،نانو پلیمر والکترونیک را داشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر علمي نخستینکنفرانس ملی نانوساختارها، علوم و مهندسی کاشان، در این کنفرانس افزود: ارتقای سطح علمی درتمامی مقاطع تحصیلی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور يكي از اهداف مهم اين كنفرانس است.
محمد الماسي  با اشاره به شرکت دانشجویان تکمیلی و برخی از اساتید دانشگاه‌های دولتی و آزاداسلامی سراسر کشور در این کنفرانس گفت:300 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این کنفرانس  که 190 مورد آن پذیرفته شد.
عضو هيات علمي دانشگاه كاشان، نانو را آینده جهان دانست وگفت:  همانطور که تکنولوژی آینده دنیا با نانو شکل خواهد گرفت،صنعت نانو در ایران نیز با پشت‌سر گذاشتن مراحل علمی در حال تبدیل شدن به فناوری است.
الماسي، از دانشگاه کاشان به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشرو دنیا در صنعت نانو نام برد و گفت: دانشگاه کاشان طی ده سال گذشته جزو ده دانشگاه برتر کشورمان در رشته های نانوفیزیک ، نانو شیمی،  تکنولونیک ، مهندسی شیمی و نانو مکانیک بوده است.
وی،  تحصیل دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل این رشته ها را یادآورشد و گفت: تعداد زیادی از اساتید دانشگاه کاشان در ساخت نانو ابزارها از کل کشور عقب نمانده اند و توانسته اند تعداد ده شرکت برتر در زمینه نانو را به ثبت برسانند.
نخستین کنفرانس ملی یک روزهنانوساختارها، علوم و مهندسی کاشان همراه با کارگاه آموزشی، سخنرانی  دکتر رضایی معاون گروه فناوری نانو کشور پیرامون تاثیر نانو در توسعه اقتصادی کشور وتجلیل از مقالات برتر در سالن غیاث الدین جمشید کاشان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار