اصفهان؛

تأسیس نخستین شعبه کنفدراسیون اقتصاد فرهنگ و هنر در اصفهان

دبیرکل طرح ملی نهضت الگوسازی اقتصاد مقاومتی گفت: نخستین شعبه کنفدراسیون اقتصاد فرهنگ و هنر پس از تهران در اصفهان تأسیس خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پرویز عطایی صبح امروز در همایش ملی توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر اظهار کرد: توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر در همه دنیا صنعت بسیار مهمی بوده اما کشور ما بهره کمی از آن برده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این موضوع توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر به عنوان یک مقوله اقتصاد مقاومتی در کشور محسوب می‌شود؛ مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی همواره تأکید دارند و باید به این مسأله اهتمام جدی ورزید.

دبیرکل طرح ملی نهضت الگوسازی اقتصاد مقاومتی از تشکیل کنفدراسیون اقتصاد فرهنگ و هنر خبر داد و گفت: نخستین شعبه این کنفدراسیون پس از تهران در اصفهان تأسیس خواهد شد.

در ادامه این مراسم نیز علی دوازده‌امامی دبیر علمی همایش ملی توسعه اقتصاد فرهنگ و هنری تصریح کرد: همایش توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر در 2 بخش کارگاه‌ها و ارائه مقالات برگزار شده است.

وی افزود: 21 مقاله دریافت شده که از این میان 9 مقاله مورد داوری قرار گرفته و 5 مقاله برگزیده شده است که از آنان با اهدای لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.