کرمان؛

کلاهی که این غیربومی برسرکرمانی ها گذاشت

رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگيری يك كلاهبردار حرفه ای با 17 فقره كلاهبرداری به مبلغ 3 ميليارد ريال از شهروندان اعتراف كرد.

کلاهی که این غیربومی برسرکرمانی ها گذاشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬سرهنگ يدالله حسن پورگفت: در پی وقوع يك فقره كلاهبرداری ، پرونده ای به اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری پليس آگاهی استان ارجاع داده شد.

وی افزود: از اين رو كارآگاهان پليس كرمان با توجه به حساسيت موضوع تحقيقات خود را آغاز كردند و به اين نتيجه رسيدند كه فردی با سؤ استفاده از دسته چك های برخی از مؤسسات مالی و اعتباری كلاهبرداری كرده است.

وی خاطر نشان کرد: اين كلاهبردار با تهيه چندين فقره دسته چك بنام خود و همسرش و اجاره يك مغازه در كرمان اقدام به خريد و فروش كالاهايی از شهروندان و صدور چك با امضاء جعلی می كرده است.

وی تصریح کرد : از اين رو ماموران پليس آگاهی با انجام يكسری اقدامات فنی و اطلاعاتی و با توجه به متواري بودن متهم مخفيگاه وی را شناسايی و او دستگير كردند.

حسن پور با اعلام اينكه متهم به 17 فقره كلاهبرداری به مبلغ 3 ميليارد ريال از شهروندان اعتراف كرده است افزود: متهم ساكن يكی از استان های همجوار می باشد و تحقيقات كاملتری در مورد كلاهبرداری های مشابه در دست بررسي است.

رئيس پليس آگاهی در پايان از شهروندان خواست: از تحويل كالا و اعتماد بی جا به افراد نا شناس خودداری كنند تا دچار مشكلات اين چنينی نشوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار